Διαίρει και βασίλευε. Οι θρησκευτικές διαφορές αιτία πολέμων. |
Ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος ευρίσκεται προ των θυρών.
Άν δεν έχει ήδη αρχίσει με τις διάφορες (εστίες) που έχουν ανοίξει ήδη στην Μέση Ανατολή, στην Κεντρική Ασία και την Αφρική.
Αυτοί που νομίζουν ότι η συνοχή μιας κοινωνίας εξασφαλίζεται μέσα από τον φόβο πλανώνται πλάνην οικτράν.
Αντίθετα ο φόβος προκαλεί εκκίνηση του ενστίκτου αυτοσυντήρησης, εισβάλλουν έτσι εγωιστικές απόψεις στον νου των ανθρώπων.
Ο εγωισμός προκαλεί διάσπαση της συνοχής σε ένα σύνολο ανθρώπων, καταλύει την Ενότητα και το πνεύμα αλληλεγγύης, ενισχύει τις (ρατσιστικές) διαφορές στους λαούς.
Η δε τακτική του διαίρει και βασίλευε διασπά την Ενότητα καλλιεργεί ομάδες διαφορετικών συμφερόντων και τις στρέφει την μια εναντίον της άλλης.
Διασπά έτσι και διαλύει τις κοινωνίες.
Αυτό απετέλεσε την αφορμή κατάργησης των (ρατσιστικών) διαφορών στις ΗΠΑ.
Η επικινδυνότητα προκύπτει ιδίως αν θιγούν τα θρησκευτικά πιστεύω ορισμένων λαών.
Εγείρεται τότε ο θρησκευτικός (φανατισμός) των λαών αυτών, αντιδρούν δεόντως καταλήγοντας σε ακρότητες.
Οι ακρότητες προκαλούν φόβο απώλειας ζωής ανθρώπινων υπάρξεων.
Οι άνθρωποι υπό το κράτος του φόβου αντιδρούν ως επί το πλείστον εγωιστικά.
Ο εγωισμός διασπά την Ενότητα της Φύσης.
Κατάλυση του κοσμικού νόμου επιφέρει δυσλειτουργία στο ανθρωποσύστημα με συνέπεια αστάθεια και στο υπόλοιπο φυσικό σύστημα.
Σεισμοί, πλημμύρες, άλλες φυσικές καταστροφές και πόλεμοι είναι τα επακόλουθα της διασπαστικής συμπεριφοράς στο ανθρωποσύστημα.
Δεδομένου ότι ανθρωποσύστημα και περιβάλλον, είναι ΈΝΑ, υπακούν και τα δυο στον ίδιο κοσμικό νόμο της Ενότητας.
Επομένως αν στο ανθρωποσύστημα αναδεικνύεται μια ανωμαλία, το περιβάλλον αντιδρά αναλόγως για να επιφέρει ισορροπία στο σύστημα.
Η αλόγιστη αποψίλωση των δασών από τον άνθρωπο,
χωρίς να λαμβάνει υπ' όψιν του, ότι τα δάση είναι η ζωή του.
Διότι ο ρόλος των Δασών στο φυσικό περιβάλλον είναι
η ανανέωση του οξυγόνου της ατμόσφαιρας.
Το οξυγόνο όμως της ατμόσφαιρας ξοδεύεται στην
βιομηχανία και μετατρέπεται σε διοξείδιο
του άνθρακα (CO2).
Η συσσώρευση του αερίου (CO2) που παράγεται άφθονο
στην ατμόσφαιρα, λόγω έξαρσης της βιομηχανικής παραγωγής.
Προκαλεί με την σειρά
του το (φαινόμενο θερμοκηπίουΤου οποίου οι ολέθριες (επιπτώσεις) λόγω υπερθέρμανσης του πλανήτη, για την ζωή ήταν αναμενόμενες και ο επιστημονικός κόσμος είχε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου.
(Το CO2 κύριο συστατικό των αερίων θερμοκηπίου)
Σπουδαία μνημεία πολιτισμού απαράμιλλης ομορφιάς και αξίας.
Όπως ο Παρθενώνας πέρασαν από πάνω του τρεις διαφορετικές καταστάσεις θρησκείας Ρώμη, Βυζάντιο, Τουρκοκρατία.Όλες άφησαν τα ανεξίτηλα σημάδια τους απάνω στο πανέμορφο αυτό μνημείο.
Αλλά η ομορφιά και αξία παρέμεινε και το Ελληνικό πνεύμα ανόρθωσε με αξιοθαύμαστο τρόπο, ότι είχε απομείνει.
Με γνώση και σεβασμό στο μνημείο δίνοντάς του μέρος από την χαμένη αίγλη του.
Σήμερα οι τζιχαντιστές επιφέρουν ανάλογες καταστροφές στην Συρία σε μνημεία πολιτισμού επειδή φέρουν και εμπνέουν αντίθετα θρησκευτικά συναισθήματα.
Η εκμετάλλευση με το εμπόριο αρχαϊκών αντικειμένων από την πόλη Παλμύρα της Συρίας
είναι πυγή σοβαρού πλούτου.
Όμως οι τζιχαντιστές του ISIS δεν μένουν μόνο στις καταστροφές μνημείων αντίθετης θρησκείας. Αλλά η εκμετάλλευση και μεταπώληση των κλοπιμαίων από τους αρχαιολογικούς χώρους αντίθετης νοοτροπίας λαών.
Στις διάφορες αγορές που ζητούνται αυτά τα αντικείμενα αποτελεί αξιόλογη πηγή πλουτισμού.
Δεν αρκούνται όμως μόνο στις δράσεις αυτές. Προκαλούν (τρομοκρατικές) ενέργειες μεγάλης κλίμακας σαν αυτές στο Παρίσι και στις Βρυξέλλες με πολυάριθμα θύματα νεκρούς και τραυματίες.
Εν ολίγοις αν σε άλλες θρησκείες υπάρχει πιθανότητα να δημιουργηθεί θρησκευτικός φανατισμός στην θρησκεία του Ισλάμ η πιθανότητα γίνεται σχεδόν βεβαιότητα.
Κάθε θρησκεία που μέσα στο ιδρυτικό της μανιφέστο μιλάει για θεό, αναπόφευκτο είναι να προσωποποιεί ο πιστός τον Θεό κατά βούληση και να χάνει έτσι την αλήθεια.
Υπάρχει Θεός.
Η έκφραση υπάρχει δηλώνει υποτέλεια, ενώ Θεός νοείται ως ανωτάτη δύναμη, επομένως άρχει.
Το ο Θεός υπ-άρχει δεν έχει νόημα.
Αλλά η έκφραση:
Ο Θεός υπάρχει δεν έχει νόημα και για έναν ακόμη καίριο λόγο, όχι γραμματικό αυτή τη φορά.
Αλλά ουσιαστικό και ουσιαστικό καθ'όσον:
Η μόνη ανωτάτη δύναμη που ισχύει είναι η μητέρα ΦΎΣΗ.
Την οποία από συνήθεια και μόνο αποκαλούμε Θεό.
Η Φύση με την νομοτέλειά της υπεισέρχεται παντού σε όλη την Δημιουργία.
Από τα πλέον στοιχειώδη σωμάτια του πυρήνα του ατόμου μέχρι τους πιο απόμακρους γαλαξίες.
Ο Θεός κατοικεί μέσα μας ή πουθενά.(Γαλιλαίος).
Ο Θεός δεν έχει καλύτερη κατοικία στη Γη από την καθαρή ψυχή του ανθρώπου.(Πυθαγόρας).
Ο δε Ηράκλειτος έθεσε τις βάσεις δημιουργίας του κόσμου με την φράση:
Κόσμον τον δε τον αυτόν απάντων, ούτε τις Θεός εποίησε ούδ' ανθρώπων, αλλ' ην αεί και εστίν και έστε πυρ αείζωον απτόμενο μέτρα και αποσβενύμενο μέτρα.
Ήτοι:
Αυτόν τον κόσμο που είναι παρόμοιος για όλους, δεν τον έφτιαξε ούτε Θεός ούτε κάποιος άνθρωπος, αλλά ήταν πάντα έτσι, είναι τώρα και θα είναι στο διηνεκές, μια ενέργεια που εμφανίζεται και εξαφανίζεται με νομοτέλεια.
Κατά συνέπεια ο πιστός της όποιας δήποτε θρησκείας που προσκυνάει είδωλα, τα οποία είναι κατασκευές του νου του, προσωποποιεί τον Θεό και μπορεί να ολισθήσει εύκολα σε θρησκευτικό φανατισμό.
Διότι πιστεύει στο δικό του είδωλο, αυτό που έχει πλάσει με την φαντασία του και όλοι οι άλλοι είναι άπιστοι και ειδωλολάτρες.
Κατ' αρχήν ο τρόπος αυτός του πιστεύω, οδηγεί τον άνθρωπο σε έντονη παρανόηση.
Διότι θεωρεί τον Θεό συνεργάτη.
Οπότε ο νους ασυνείδητα τεμπελιάζει. Περιμένοντας τον ισχυρό συνεργάτη να βγάλει το φίδι απ΄την τρύπα.
Δηλαδή εάν τα γεγονότα στα οποία την δράση αποφασίζει και εκτελεί ο ίδιος, δεν εξελιχθούν, όπως περίμενε και σχεδίαζε, υπεύθυνος τότε είναι ο Θεός.
Τα ρίχνει όλα στον Θεό, ο ίδιος δεν είχε ιδέα για τα δρώμενα.
Προέκταση αυτής της στάσης ζωής, ασυνείδητη πάλι είναι ότι:
Αρχίζει, να ενστερνίζεται την ιδέα, ότι για όλα φταίνε οι άλλοι και γίνεται υπ' αριθμόν ένα ανεύθυνος.
Ιδιότητα που ξεκινάει από καθαρά θρησκευτικούς λόγους.
Ενώ αν δεν θεωρείς τον Θεό σαν πρόσωπο.
Θα αποδίδεις τότε και θα βρίσκεις ορθολογικά την σωστή αιτία στην νομοτέλεια της Φύσης.
Όχι σε πλάσματα της φαντασίας, που εφευρίσκει αναγκαστικά ο νους, για να αιτιολογήσει φυσικά φαινόμενα.
Χάνει το νόημα η συνεργασία με συγκεκριμένο πρόσωπο.
Επομένως και η συνυπευθυνότητα.
Παραμένει έτσι ο άνθρωπος ως ο μόνος υπεύθυνος για τις πράξεις του.
Η θρησκεία που οφείλει την ύπαρξή της στην Αρχαία Ελλάδα, θεωρούσε τις δυνάμεις του κεραυνού, της τρικυμίας και όλα τα φαινόμενα της Φύσης ως θεούς και ήταν πιο αντικειμενική.
Έτσι ο άνθρωπος δεν κινδύνευε να πέσει στην παγίδα της προσωποποίησης.
Τι να θεωρήσεις πρόσωπο την απρόσωπη ενέργεια?
Παρά ταύτα όμως θρησκευτικοί πόλεμοι ή (ιεροί) πόλεμοι διεξάγονταν και στην Αρχαία Ελλάδα.
Το θρησκευτικό συναίσθημα είναι σύμφυτο με την ύπαρξή του ανθρώπου.
Αλλά διεξάγει πολέμους για άλλους λόγους και εφευρίσκει φανταστικές θρησκευτικές αιτίες για αιτιολόγηση.
Οι πραγματικές αιτίες μπορεί να μην έχουν καμιά σχέση με την θρησκεία.
Όπως για παράδειγμα εδαφικές και οικονομικές διαφορές.
Τα κίνητρα των τρομοκρατικών ενεργειών δεν είναι απολύτως ξεκάθαρα.
Επειδή δεν προκαλούνται από αυθεντικούς μουσουλμάνους, αλλά μουσουλμάνους που έχουν ζήσει στην χώρα και υποτίθεται ότι έχουν αφομοιωθεί από τα ήθη και έθιμα αυτής.
Οπότε μπορεί να είναι δυσαρεστημένοι από τον τρόπο ζωής που τους έχει επιβληθεί και το θρησκευτικό ζήτημα να είναι απλά πρόσχημα.
Μπορεί όμως να είναι και πραγματικός θρησκευτικός φανατισμός, διότι οι προτροπές του Κορανίου επιβάλλουν ανάλογες συμπεριφορές ακρότητας και βίας στους άπιστους.
Παράδειγμα ακρότητας είναι η θέση της γυναίκας στις μουσουλμανικές κοινωνίες.
Η γυναίκα καταδικάζεται να ζει στην αφάνεια δεν υπολογίζεται καν για άνθρωπος, παρά ένα σκεύος ηδονής και αναπαραγωγής ανθρώπων.
Βλέπε μπούργκα απαγόρευση σπουδών στα πανεπιστήμια, δημόσια εργασία και εμφάνιση γυναικών.
Επιβολή του φρικτού μαρτυρίου του ακρωτηριασμού κλειτορίδας, για να της στερήσουν το μοναδικό χάρισμα της γυναικείας θηλυκότητας.
Επιβολή της μαντίλας σαν διακριτικό της θρησκευτικής προέλευσης της γυναίκας ασχέτως με την αισθητική πλευρά.
Με αυτή την ευκαιρία υπάρχει μια σοβαρή επισήμανση-πρόληψη ως προς το καθεστώς της μαντίλας.
Στην μαθητική παρέλαση της εθνικής εορτής της 25ης Μαρτίου 2016 στην Αθήνα, εμφανίστηκε μαθήτρια μουσουλμανικής καταγωγής φορώντας μαντίλα.
Επικίνδυνη ανορθογραφία με μια δήθεν αιτιολόγηση, λόγω της επιμέλειας της μαθήτριας στο σχολείο.
Αυτές οι φαινομενικά αθώες υποχωρήσεις ανοίγουν την όρεξη των υποκινητών για μεγαλύτερες.
Μέχρι πλήρους επιβολής μιας ξένης και άσχετης με την φύση του λαού νοοτροπίας.
Αν κάποιοι άλλοι λαοί επιτρέπουν τέτοιου είδους διεισδύσεις, το πληρώνουν ακριβά στο τέλος με τρομοκρατικά χτυπήματα τύπου διδύμων (πύργων) στη Νέα Υόρκη ή αντίστοιχων ενεργειών στο Παρίσι και Βρυξέλλες.
Για τα πραγματικά αίτια των διδύμων πύργων έχουν αναπτυχθεί διάφορες (θεωρίες), από θεωρίες συνωμοσίας μέχρι αληθοφανείς.
Η διάχυση πληθυσμών στην Γη λόγω ορισμένων αιτίων έχει το ανάλογό της στο φαινόμενο της (όσμωσης) στην Φυσική.
Όπως η συμπεριφορά μεμονωμένων ανθρώπων ή συνόλου ατόμων και κοινωνιών διέπεται από νόμους της Φυσικής, έτσι και στο φαινόμενο της όσμωσης αντιστοιχούν οι μετακινήσεις πληθυσμών επί της γης.
Δεδομένου ότι οι νόμοι της Φύσης διέπουν και τις κοινωνικές δράσεις και φαινόμενα.
Όλες οι μετακινήσεις ανθρώπινων πληθυσμών που έχουν γίνει και γίνονται μέχρι τώρα, διέπονται από τον νόμο της όσμωσης μεταξύ διαλυμάτων, που διαχωρίζονται με ημιπερατή μεμβράνη.
(Διάταξη ωσμωτικής πίεσης)
Στο δεξί σκέλος της διάταξης δρα πιεστικό έμβολο.
Αντιστοιχίες:
-Διάλυμα >>>Μεταναστευτικές ροές.
-Διαλύτης >>>Αυτόχθων πληθυσμός.
-Ημιπερατή>>>Νομοθεσία αυτόχθονου
πληθυσμού.
-Οσμωτική πίεση >>>Αναστολή μεταναστευτικών ροών.
- Έμβολο στον σωλήνα του διαλύματος
>>>Έλεγχος μεταναστευτικών ροών.
Η πίεση ασκείται από την νομοθεσία του αυτόχθονος πληθυσμού.
Η πίεση επί του εμβόλου μεταδίδεται δια του υγρού μέχρι την ημιπερατή μεμβράνη και σταματά η όσμωση.
Σταματούν δηλαδή οι μεταναστευτικές ροές.
Διότι η ημιπερατή μεμβράνη αντιστοιχεί με την νομοθεσία του κράτους υποδοχής.
Αλλά το σταμάτημα των μεταναστών το αποφασίζουν μόνο οι λαοί που φοβούνται την τρομοκρατία.
Σωστό είναι αυτό υπό την προϋπόθεση, ότι δεν γίνεται κανένας έλεγχος της προέλευσης των μεταναστών.
Που είναι μέτρο προστασίας του όποιου δήποτε κράτους.
Αλλά όχι όμως γενίκευση αποβολής του όποιου ανθρώπου φέρει τον τίτλο του μετανάστη ή πρόσφυγα.
Διότι τέτοια στάση είναι παράνομη σύμφωνα με τις αρχές του ΟΗΕ.
Αλλά και απάνθρωπη σύμφωνα με τους κανόνες αλληλεγγύης και συμπαράστασης ανθρώπου από άνθρωπο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου