Αναγνώστες

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019

Πολιτική - "ΕΓΏ" - Ιστορία ---> Σχέση των τριών αυτών εννοιών με το ήθος και την Εκπαίδευση των ανθρώπων σε μια κοινωνία.




Ο απλός λαός με την παραδοσιακή  Σοφία που τον διακρίνει, λέει ενίοτε:
Πολιτική είναι η τέχνη να λες ψέματα και να τα πιστεύουν οι άλλοι.
Φράση του στρατηγού Ντε Γκωλ:
Επειδή ένας πολιτικός ποτέ δεν πιστεύει αυτά που λέει, εκπλήσσεται όταν οι άλλοι τον πιστεύουν.
Σαρλ Ντε Γκωλ, 1890-1970, Γάλλος πρόεδρος.
Ένας συνήθης ορισμός της έννοιας είναι:
Πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού.
Εφικτός είναι ένας στόχος, που δύναται να επιτευχθεί, με άλλα λόγια, κατορθωτός.
Δεδομένης της δυνατότητος υπάρχουν δυο εκδοχές, να είναι ή να μην είναι κατορθωτός.
Ήτοι η έξοδος από την κλειστή γραμμή είναι διττή, δηλαδή ανοιχτή στην επιλογή.
Δηλαδή κανονικός φαύλος κύκλος.


Φαύλος κύκλος
Ο λαϊκός ποιητής  στο όλο ζήτημα δίνει την εξής διέξοδο:
Δυο πόρτες έχει η Ζωή άνοιξα μια μπήκα και ώσπου 


να'ρθεί τ' άλλο πρωί από την άλλη βγήκα.
Έτσι χωρίς αιτιολόγηση και χωρίς ίχνος λογικής.
Στην τύχη δηλαδή τυχαία μπήκε στην ζωή και τυχαία πάλι  βγήκε.
Δηλαδή καθαρός και απόλυτος φαύλος κύκλος.
Εικόνα συνήθης στην Πολιτική των χωρών του κόσμου, ιδιαίτερα δε στην Ελλάδα.

Το ΕΓΏ. Αποτελεί δυστυχώς την κύρια ιδιότητα της Ζωής σήμερα, όπως εκδηλώνεται ειδικώς στο Ανθρώπινο γένος.
Η ιδιότητα του ΕΓΏ κατά την εκδήλωσή της παρουσιάζει δυο όψεις: 
Την θετική- δημιουργική  και την αρνητική-καταστροφική.
-Η πρώτη είναι αυτή στην οποία οφείλεται η ποιοτική εξέλιξη και πρόοδος στην ανθρωπότητα.
-Η δεύτερη προκαλεί  διαφορές, μίση, έχθρες που καταλήγουν σε πολέμους, καταστροφές,  μετακίνηση των συνόρων των χωρών του κόσμου, με διαφορετικά ήθη και έθιμα.
Συνηθισμένη κατάσταση η διατήρηση των διαφορών μεταξύ των λαών, κυρίως για λόγους οικονομικούς που οφείλονται στην ύπαρξη υπόγειου πλούτου, κυρίως πετρέλαιο. 
Η κατάσταση αυτή καταλήγει  συνήθως σε νέους πολέμους μεταξύ των κρατών, με τις γνωστές συνέπειες σε απώλειες ανθρωπίνων ζωών και υλικές ζημίες.

Οι συνθήκες Ζωής των χωρών της Γης μεταβάλλονται διαρκώς συν τω χρόνω, με αποτέλεσμα και τα ποσοστά των ανθρώπων, που ανήκουν στην θετική ή στην αρνητική κατηγορία των ΕΓΏ να μεταβάλλονται αναλόγως.   
Αποτέλεσμα αυτής της νοητικής μετακίνησης πληθυσμών, όσον αφορά την αρνητική ή θετική κατηγορία  του ΕΓΏ, την οποία επιλέγουν μαζικά να ανήκουν οι  άνθρωποι. 
Καθιερώνει τελικά  και τον  τρόπο Ζωής, στον οποίο επιλέγουν να ζουν αυτοί οι λαοί.
Με τον τρόπο αυτόν  μεταβάλλονται αναλόγως και  οι  διαφορές στις νοοτροπίες  των λαών, καθόσον ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες του ΕΓΏ.

Ιστορία. Η Ιστορία των λαών της Γης αποδεικνύει με τον πιο εύγλωττο τρόπο την επιρροή του τρόπου Ζωής, σε σχέση πάντοτε με τα μαζικά επικρατούντα στις κοινωνίες ΕΓΏ.
Για παράδειγμα λαοί που ζούσαν στην ζούγκλα, μια ζωή σε πρωτόγονη κατάσταση, δύσκολα αποβάλλουν την νοοτροπία του κυνηγού άγριων ζώων, που κυριαρχούσε στον λαό τους. 
Προκειμένου να ικανοποιήσουν ανάγκες διατροφής, ένδυσης, διασκέδασης και θρησκευτικών καθηκόντων.  
Αυτός ο πρωτόγονος τρόπος ζωής εμπεριέχει αποφασιστική επιρροή στους χαρακτήρες των ανθρώπων.
Με κύριο χαρακτηριστικό την έλλειψή σεβασμού προς την ζωή των  άλλων ανθρώπων και την καλλιέργεια άγριων ενστίκτων γενικότερα.

Αξίζει να επισημανθεί το γεγονός ότι, ο Άνθρωπος στον πυρήνα του, είναι από την Φύση φτιαγμένος, από το κυρίαρχο υλικό, με το όνομα Αγάπη.

Στην πορεία όμως, καθώς διέρχεται τα τρία απαραίτητα για όλους τους ανθρώπους στάδια ζωής, που ονομάζονται διεθνώς. 
Οικογένεια-Σχολείο- Κοινωνία.  
Ο αρχικός και ο μόνος ουσιαστικός πυρήνας του Ανθρώπου, που ακούει στο όνομα Αγάπη και θα του εξασφάλιζε μια ειρηνική και δημιουργική ζωή.
Αυτός ο αρχικός πυρήνας Αγάπης καλύπτεται σταδιακά  από ένα παχύ στρώμα από ξένες συνήθειες. 

Συνήθειες που αποκτά κατά το πέρασμά του από τα τρία αυτά στάδια εκπαίδευσης, οικογένεια-σχολείο-κοινωνία.
Αυτά τα τρία στάδια συνοδεύονται  απαραίτητα και από μια διαμόρφωση του ήθους του ανθρώπου.
Κατά την προετοιμασία του να υπηρετήσει το κοινωνικό σύνολο, φορτώνεται υποχρεωτικά και από περιττά σκουπίδια.
Αυτά είναι που στέκονται εμπόδιο στην λάμψη, που εκπέμπει ο εσώτερος πυρήνας του ανθρώπου.  

Αυτά τα στρώματα καλύπτουν τον αρχικό πυρήνα Αγάπης και μποδίζουν εν γένει τις αγνές ιδιότητεςνα εκδηλωθούν ενεργά στον κόσμο. 
Επειδή  ένας εσωτερικός άνθρωπος διαφέρει αρχικά εκ γενετής αρκετά σημαντικά από τους άλλους ανθρώπους, λόγω εσωτερικής δομής. 
Απαραίτητα θα διαφέρει ουσιαστικά και η αλλοτρίωση, που υφίσταται καθώς διέρχεται διαδοχικά από τα τρία στάδια προετοιμασίας του, για  ενεργό είσοδο  στο κοινωνικό σύνολο. 

Επειδή όλοι περνάμε και από τα τρία αυτά στάδια, με ανάλογη διαμόρφωση του εσωτερικού μας κόσμου,  άλλος πολύ και άλλος λιγότερο. 
Η επιρροή που υφιστάμεθα εξαρτάται έντονα  από το οικογενειακό μας περιβάλλον, καθώς και από την παράδοση της χώρας στην οποία ζούμε.
Όπως δήποτε όμως η παιδική ηλικία είναι η πλέον κατάλληλη, για να δεχθεί ο άνθρωπος και να αφομοιώσει τις γνώσεις και εμπειρίες, που του προσφέρονται.

Αναφύεται λοιπόν εδώ το εύλογο ερώτημα:
Υπάρχει ή όχι ελπίδα να σωθεί μελλοντικά κάποια κοινωνία της Γης από τον ορυμαγδό του ΕΓΏ?
Η απάντηση είναι ένα φωτεινό ΝΑΙ.
Πως όμως και με ποιο τρόπο? 

Ο τρόπος είναι ένας και μοναδικός και ακούει στο όνομα ΠΑΙΔΕΊΑ.


Η άνοδος με την βοήθεια της παιδείας γίνεται σταδιακά

Δεδομένου ότι όλοι οι λαοί της Γης διαθέτουν δημόσια παιδεία. 
Εξεταστέο είναι ποιοι λαοί έχουν εκείνη την παιδεία, που έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
1) Κατάλληλο εκπαιδευτικό προσωπικό που να διαθέτει ταλέντο και Αγάπη για το λειτούργημα της παιδείας.
2) Βάσει του τι είδους πρόγραμμα διδασκαλίας θα ακολουθήσει άνθρωπος, ανάλογα και με την ηλικία των μαθητών.
Πως πρέπει να διαμορφωθεί αυτό το πρόγραμμα για τις τρεις στάθμες παιδείας. 
Στοιχειώδη-Μέση-Ανωτάτη.
3) Κατά την λειτουργία του προγράμματος,  η γενική κατεύθυνση της διδασκαλίας πρέπει:
Να έχει όσον το δυνατόν περισσότερο ανθρώπινο χαρακτήρα και όχι τον εύκολο στόχο να παράγει ανθρώπους μηχανάκια για να εκτελούν εντολές άλλων με αμφίβολο ήθος.

Αυτό επιτυγχάνεται με την αποφυγή μηχανικής προσφοράς γνώσεων.
Δηλαδή τα μαθήματα που απαιτούν εμπειρία, όπως είναι η Φυσική και η Χημεία καθώς και τα βιολογικά μαθήματα, να συνοδεύονται απαραίτητα από πειραματική εργασία.
Οπότε θεμελιώνεται και πειραματικά η γνώση των φυσικών νόμων.
Έτσι επιτυγχάνεται στροφή της γνώσης προς μια εσωτερική κατεύθυνση παιδείας.
Μιας παιδείας που  θα δημιουργεί  ανθρώπους, με συμπεριφορά ανθρώπινη και όχι απόλυτα μηχανική.  
Τέτοια παιδεία  καλλιεργεί χαρακτήρες με εσωτερική ζωή, απαλλαγμένους όσον το δυνατόν περισσότερο από την παραμόρφωση της αντίληψης του κόσμου, από την φαντασία του ΕΓΏ.

Σε όποια κατηγορία παιδείας και αν ανήκουν οι άνθρωποι οφείλουν από την αρχή της Ζωής τους, στην παιδεία που τελικά θα αφομοιώσουν να κυριαρχεί η ΑΓΆΠΗ

Παράρτημα(1) για την Αγάπη.(Απόστολος (Παύλος)
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, Αγάπην δε μη έχω, γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον.
Μετάφραση
Αν ξέρω να μιλώ όλες τις γλώσσες των ανθρώπων και των αγγέλων, αλλά δεν έχω Αγάπη, τότε έγινα σαν μια άψυχη σάλπιγγα, που βουίζει χωρίς συνοχή ή σαν ένα κύμβαλο, που ξεκουφαίνει χωρίς ίχνος αρμονίας.