Ελεύθερη βούληση δεν υπάρχει.
Υπάρχει μόνο βούληση εντός της φυσικής νομοτέλειας.
Η ελευθερία βούλησης είναι ψευδαίσθηση ελευθερίας και τιμωρείται άμεσα από την Φύση με έγερση της φυσικής νομοτέλειας.
Η τιμωρία της ψευδαίσθησης ελευθερίας από την Φύση και τους νόμους είναι σίγουρα μια βεβαιότητα.
Η φαντασία βέβαια μπορεί να μας πάει ανά πάσα στιγμή ακόμα και στο φεγγάρι.
Όταν όμως θελήσει ο άνθρωπος να κουβαλήσει και το βαρύ σώμα του μέχρις εκεί, παρεμβαίνει η φυσική νομοτέλεια και του υπενθυμίζει ότι πρέπει να την σέβεται και να την ακολουθεί.
Μια άλλη δύναμη που παρασύρει την βούληση είναι το συναίσθημα.
Όμως στην οποιαδήποτε δράση που υποδεικνύει το συναίσθημα.
Ο άνθρωπος οφείλει να λαμβάνει σοβαρά υπ' όψιν του την αμείλικτη φυσική νομοτέλεια, που καθορίζει την δράση του μέσα στον χωροχρόνο.
Δεν μπορείς για παράδειγμα να αποπειραθείς, να πετάξεις από τον 4ο όροφο μιας πολυκατοικίας.
Ο νόμος της βαρύτητας είναι εκεί έτοιμος να επιβάλει την άμεση τιμωρία.
Μόνο ο γάτος μου το επιχείρησε παίζοντας με μια πεταλούδα, αλλά παρασύρθηκε από το παιχνίδι και βούτηξε από τον 4ο όροφο.
Αλλά οι εφτάψυχες γάτες δύσκολα σκοτώνονται.
Την έβγαλε μόνο με ένα κάταγμα στο μπροστινό του πόδι και με σπασμένο σαγόνι.
Οι κτηνίατροι εξ άλλου άνθρωποι είναι κι αυτοί και πρέπει να ζήσουν.
(Πέταγμα στον χώρο)
Η κίνηση στον χώρο πάντα συγκινούσε τον άνθρωπο.
Ένοιωθε ότι έπρεπε να δαμάσει τον θεμελιώδη νόμο της βαρύτητας, για να νοιώσει την ευτυχία της ελευθερίας, που προσφέρει η κίνηση στις τρεις διαστάσεις του χώρου.
Η αίσθηση ελευθερίας είναι τότε πιο έντονη και ο ίδιος βρίσκεται πιο κοντά στην φύση της ύπαρξής του.
Καθώς αυξάνει το πεδίο όρασης και διευρύνεται ο ορίζοντάς του από ψηλά.
Η κίνησή του μέσα στο νερό κατά την κολύμβηση είναι μια άλλη ευκαιρία εξισορρόπησης της δυνάμεως της βαρύτητας.
Οι αδερφοί (Ράιτ) εργάστηκαν σκληρά και πέτυχαν να κατασκευάσουν την πρώτη ιπτάμενη μηχανή στον κόσμο.
Η πρώτη αεροπορική πτήση της ανθρωπότητας έγινε στις 17 Δεκεμβρίου του 1903.
Η πρώτη κατασκευή αεροπλάνου οδήγησε
σε ραγδαία εξέλιξη αυτού του μέσου και σήμερα οι περισσότερες μετακινήσεις επάνω στον πλανήτη πραγματοποιούνται με αεροπλάνο.
Εκτός από το πιο ασφαλές το πλέον γρήγορο και σύγχρονο συγκοινωνιακό μέσο.
Το οποίο συμβάλει στην άμεση επικοινωνία των ανθρώπων έως τα πέρατα του πλανήτη. Αναδεικνύοντας έτσι εμμέσως την ενότητα των του κόσμου των ανθρώπων.
Εμμέσως δε αναδεικνύει την αλήθεια του νόμου της Ενότητας των πάντων.
Υπενθυμίζω απαραίτητα εδώ ότι, αιτία του νόμου της της Ενότητας των πάντων είναι η Αγάπη.
Μέσα σε όλα τα υλικά όντα ο καμβάς, το βασικό πλέγμα πάνω στο οποίο χτίζεται η ύλη, είναι η Αγάπη.
Αυτό τον ρόλο παίζει το σωματίδιο Higs, που θα δούμε στην συνέχεια και γι' αυτόν τον λόγο ονομάσθηκε "σωματίδιο του Θεού".
Τέλος λόγω ακριβώς των ειδικού χαρακτήρα του μέσου έχει, πάρει και την μορφή πολεμικής μηχανής, ως ήταν επόμενο λόγω των δυνατοτήτων που έχει.
Δεδομένου ότι κινείται με μεγάλες ταχύτητες και μπορεί να φέρει όπλα άκρως αποτελεσματικά για την έκβαση του πολέμου.
Αλλά η πιο εντυπωσιακή εφαρμογή αυτής της μηχανής είναι εκείνη που οδηγεί στην εξερεύνηση του διαστήματος.
Εκτός των άλλων ερευνητικών εργασιών που διεξάγει ο άνθρωπος στις διάφορες επιστήμες.
Στην έρευνα του διαστήματος αποδεικνύει την βαθύτερη βούλησή του για ανακάλυψη της πηγής από την οποία προήλθε.
Ξεχύνεται ως εκ τούτου στο αχανές διάστημα αναζητώντας την αρχή του κόσμου.
Το ίδιο κάνει μέσα στα τεράστια εργαστήρια του CERN αναζητώντας την φύση της ύλης,(σωματίδιο Higs) .
Η βαθύτερη αιτία πίσω απ' τα φαινόμενα είναι η τάση επιστροφής στην Πηγή των πάντων.
Ο άνθρωπος σε όλη την διάρκεια της ζωής του ποτέ δεν παύει να αναζητά την ευτυχία.
Δεδομένου ότι η θεμελιώδης δομή του είναι χτισμένη με το υλικό που λέγεται Αγάπη.
Η ανάγκη αυτή είναι συνυφασμένη με την ίδια του την ύπαρξη.
Όλες του οι δραστηριότητες εκεί κατατείνουν.
Αλλά ευτυχία δεν σημαίνει απαραίτητα απόκτηση υλικών αγαθών.
Αυτό είναι τελείως δευτερεύουσα επιδίωξη.
Παρ' όλα αυτά ο άνθρωπος ταυτίζεται με την προσωρινή ευχαρίστηση, που του προσφέρει η υλική πραγματικότητα και παραβλέπει την ουσία.
Η αληθινή ολοκλήρωση και ουσιαστική ευτυχία επέρχεται μόνο με την γνώση του (Εαυτού).
Το Γνώθι σ' Αυτόν γραμμένο στον Ναό του Απόλλωνα στους Δελφούς, αποτελεί την κεντρική ιδέα της Διδασκαλίας του Σωκράτη.
Είναι ο μόνος τρόπος εδραίωσης της πραγματικής ευτυχίας.
(Άνθρωπος και Φύση)
Όταν ο άνθρωπος βρεθεί μόνος σε υψηλό σημείο απέναντι στην έρημη και απέραντη Φύση.
Διαισθητικά τουλάχιστον είναι σαν να βλέπει τον εαυτό του μέσα σε έναν απέραντο καθρέφτη.
Εάν μείνει ήρεμος και αδειάσει από σκέψεις και συναισθήματα, θεωρείται η πλέον κατάλληλη συνθήκη, για να αναγνωρίσει τον εαυτό του.
Είναι η συνθήκη μύησης στην αλήθεια:
Ότι Άνθρωπος και Φύση ταυτίζονται.
Αυτός είναι ένας ισχυρός λόγος, που επεδίωξε, να πετάξει, να δαμάσει την βαρύτητα, να μοιάσει με τα πουλιά, να έχει τον πιο πλατύ ορίζοντα που υπάρχει στην Γη.
Όσοι άνθρωποι ταξιδεύουν με αεροπλάνο και καταφέρουν να ελέγξουν την αίσθηση του φόβου που συνοδεύει την μη επαφή με την μητέρα Γη.
Είναι πιο κοντά στην ιδέα της μύησης στα μυστικά της Φύσης.
Το ίδιο μπορεί να συμβεί αν έχει μάθει την τέχνη του (στοχασμού).
Ο στοχασμός είναι συγκέντρωση της δύναμης του Νου σε ένα ζήτημα.
Όπως η συγκέντρωση- εστίαση φωτεινής δέσμης σε ένα στόχο προκαλεί υπερθέρμανση του στόχου, καύση και εξαΰλωση της ύλης αυτού.
Έτσι και ο στοχασμός προκαλεί καύση- κατανόηση του ζητήματος, που συγκεντρώνεται ο Νους και αλλαγή πεδίου οράσεως του υπό εξέταση ζητήματος και πληρέστερη κατανόηση.
Μια διαφορετική οπτική, ένα βήμα πιο κοντά στην Αλήθεια.
Η βούληση και έρωτας σχετίζονται άμεσα.
Ο Έρωτας είναι ο νόμος της παγκόσμιας έλξης τροποποιημένος κατάλληλα για να ισχύει και στην ζώσα ύλη.
Όταν έχει προηγηθεί η εκδήλωση με την μορφή των αντιθέτων σε κάθε είδος και ύπαρξη μέσα στον κόσμο.
Η πολυμήχανη Φύση δημιούργησε έτσι τον κόσμο.
Ως ένα σύνολο αντιθέτων.
Αλλά επειδή δεν ήταν δυνατό να εξαιρέσει την ζώσα ύλη από την παγκόσμια νομοτέλεια.
Τροποποίησε τον νόμο της Παγκόσμιας Έλξης πάνω στα αντίθετα της ζώσας ύλης εισάγοντας την ιδέα του (Έρωτα).
Ο έρωτας προκαλεί την δύναμη έλξης των αντιθέτων στα ζωντανά όντα.
Η δύναμη αυτή ωθεί τα αντίθετα στην ερωτική ένωση.
Στο αποκορύφωμα της ένωσης έρχεται ο οργασμός.
( Ενότητα=ΈΝΑ)
Αίσθηση απόλυτης γαλήνης συνοδεύει την φάση του οργασμού στα ανθρώπινα όντα στο ζενίθ της ερωτικής πράξης.
Είναι η αίσθηση της άφιξης στον παράδεισο.
Αίσθηση της Ενότητας και οργασμός είναι ΈΝΑ.
Επακόλουθο φυσικό είναι ότι, το θηλυκό στοιχείο του άντρα και το αρσενικό κομμάτι της γυναίκας συντονίζονται μέσα τους και τα άτομα αισθάνονται ολοκληρωμένα.
Επανέρχονται έτσι στην φάση προ της εκδήλωσης, εκεί όπου τα πάντα ήταν ΈΝΑ.
Η έννοια του οργασμού επεκτείνεται και σε άλλες πράξεις.
Λέγεται για παράδειγμα οργασμός εργασίας.
Δηλαδή τα άτομα που διεκπεραιώνουν κάποια συγκεκριμένη εργασία, έχουν εγκαταλείψει το "εγώ" το οποίο έχει αντικατασταθεί από το εμείς.
Καθόσον όλοι δρουν με μοναδικό στόχο το πέρας της εργασίας.
Αυτό είναι η αποθέωση της συνεργασίας.
Οι άνθρωποι ενεργούν σαν ερωτευμένοι με το αντικείμενο της εργασίας.
Η ολοκλήρωση του έργου οδηγεί σε ικανοποίηση αντίστοιχη με την ερωτική.
Να πως σχετίζεται η Βούληση με τον (Έρωτα).
Όλες οι δυνάμεις που ενεργούν στην ζωή του ανθρώπου ανάγονται σε δυο θεμελιώδεις:
Την ερωτική έλξη και τον φόβο του θανάτου.
Αν παρομοιάσουμε τον άνθρωπο με ένα σκύλο, που κάποιος του δείχνει μπροστά ένα λουκάνικο και ένας άλλος πίσω του, τον απειλεί με ένα μαστίγιο.
Αν δε ονομάσουμε το λουκάνικο ερωτική επιθυμία και το μαστίγιο φόβο θανάτου, αναδεικνύονται πιο απλά οι θεμελιώδεις δυνάμεις που κυριαρχούν στην ζωή του ανθρώπου.
Οι δυο αυτές κατηγορίες δυνάμεων καθορίζουν απόλυτα την βούληση του ανθρώπου.
Στην δε αποκλειστικά πνευματική του θεώρηση ο Έρωτας, γίνεται Θείος Έρωτας κατά τον Πλάτωνα.
Και δεν είναι τίποτε άλλο από την Βούληση επιστροφής στην πηγή των πάντων το αναλλοίωτο ΕΊΝΑΙ.
Ο δε (φόβος) θανάτου είναι φανταστικός όπως και κάθε φόβος, διότι αυτό που φοβάται, είναι επίσης ένα ανύπαρκτο φανταστικό "εγώ".
Γενικότερα ο φόβος δεν είναι στοιχείο της αληθινής ουσίας του ανθρώπου.
Υπάρχει μόνο βούληση εντός της φυσικής νομοτέλειας.
Η ελευθερία βούλησης είναι ψευδαίσθηση ελευθερίας και τιμωρείται άμεσα από την Φύση με έγερση της φυσικής νομοτέλειας.
Η τιμωρία της ψευδαίσθησης ελευθερίας από την Φύση και τους νόμους είναι σίγουρα μια βεβαιότητα.
Η φαντασία βέβαια μπορεί να μας πάει ανά πάσα στιγμή ακόμα και στο φεγγάρι.
Όταν όμως θελήσει ο άνθρωπος να κουβαλήσει και το βαρύ σώμα του μέχρις εκεί, παρεμβαίνει η φυσική νομοτέλεια και του υπενθυμίζει ότι πρέπει να την σέβεται και να την ακολουθεί.
Μια άλλη δύναμη που παρασύρει την βούληση είναι το συναίσθημα.
Όμως στην οποιαδήποτε δράση που υποδεικνύει το συναίσθημα.
Ο άνθρωπος οφείλει να λαμβάνει σοβαρά υπ' όψιν του την αμείλικτη φυσική νομοτέλεια, που καθορίζει την δράση του μέσα στον χωροχρόνο.
Δεν μπορείς για παράδειγμα να αποπειραθείς, να πετάξεις από τον 4ο όροφο μιας πολυκατοικίας.
Ο νόμος της βαρύτητας είναι εκεί έτοιμος να επιβάλει την άμεση τιμωρία.
Μόνο ο γάτος μου το επιχείρησε παίζοντας με μια πεταλούδα, αλλά παρασύρθηκε από το παιχνίδι και βούτηξε από τον 4ο όροφο.
Αλλά οι εφτάψυχες γάτες δύσκολα σκοτώνονται.
Την έβγαλε μόνο με ένα κάταγμα στο μπροστινό του πόδι και με σπασμένο σαγόνι.
Οι κτηνίατροι εξ άλλου άνθρωποι είναι κι αυτοί και πρέπει να ζήσουν.
(Πέταγμα στον χώρο)
Η κίνηση στον χώρο πάντα συγκινούσε τον άνθρωπο.
Ένοιωθε ότι έπρεπε να δαμάσει τον θεμελιώδη νόμο της βαρύτητας, για να νοιώσει την ευτυχία της ελευθερίας, που προσφέρει η κίνηση στις τρεις διαστάσεις του χώρου.
Η αίσθηση ελευθερίας είναι τότε πιο έντονη και ο ίδιος βρίσκεται πιο κοντά στην φύση της ύπαρξής του.
Καθώς αυξάνει το πεδίο όρασης και διευρύνεται ο ορίζοντάς του από ψηλά.
Η κίνησή του μέσα στο νερό κατά την κολύμβηση είναι μια άλλη ευκαιρία εξισορρόπησης της δυνάμεως της βαρύτητας.
Απολαμβάνει την αίσθηση απώλειας βαρύτητας λόγω άνωσης του ύδατος, που έχει στην θάλασσα καθώς κολυμπάει.
Η διαφορά με την κίνηση στον αέρα είναι ότι, στο νερό δεν χρειάζεται μηχανές για να επιπλεύσει.
Αφού τα μέσα του τα παρέχει η ίδια η Φύση, με την ιδιότητα της (άνωσης), που ισορροπεί την βαρύτητα.
Η διαφορά με την κίνηση στον αέρα είναι ότι, στο νερό δεν χρειάζεται μηχανές για να επιπλεύσει.
Αφού τα μέσα του τα παρέχει η ίδια η Φύση, με την ιδιότητα της (άνωσης), που ισορροπεί την βαρύτητα.
Οι αδερφοί (Ράιτ) εργάστηκαν σκληρά και πέτυχαν να κατασκευάσουν την πρώτη ιπτάμενη μηχανή στον κόσμο.
Η πρώτη αεροπορική πτήση της ανθρωπότητας έγινε στις 17 Δεκεμβρίου του 1903.
Η πρώτη κατασκευή αεροπλάνου οδήγησε
σε ραγδαία εξέλιξη αυτού του μέσου και σήμερα οι περισσότερες μετακινήσεις επάνω στον πλανήτη πραγματοποιούνται με αεροπλάνο.
Εκτός από το πιο ασφαλές το πλέον γρήγορο και σύγχρονο συγκοινωνιακό μέσο.
Το οποίο συμβάλει στην άμεση επικοινωνία των ανθρώπων έως τα πέρατα του πλανήτη. Αναδεικνύοντας έτσι εμμέσως την ενότητα των του κόσμου των ανθρώπων.
Εμμέσως δε αναδεικνύει την αλήθεια του νόμου της Ενότητας των πάντων.
Υπενθυμίζω απαραίτητα εδώ ότι, αιτία του νόμου της της Ενότητας των πάντων είναι η Αγάπη.
Μέσα σε όλα τα υλικά όντα ο καμβάς, το βασικό πλέγμα πάνω στο οποίο χτίζεται η ύλη, είναι η Αγάπη.
Αυτό τον ρόλο παίζει το σωματίδιο Higs, που θα δούμε στην συνέχεια και γι' αυτόν τον λόγο ονομάσθηκε "σωματίδιο του Θεού".
Τέλος λόγω ακριβώς των ειδικού χαρακτήρα του μέσου έχει, πάρει και την μορφή πολεμικής μηχανής, ως ήταν επόμενο λόγω των δυνατοτήτων που έχει.
Δεδομένου ότι κινείται με μεγάλες ταχύτητες και μπορεί να φέρει όπλα άκρως αποτελεσματικά για την έκβαση του πολέμου.
Αλλά η πιο εντυπωσιακή εφαρμογή αυτής της μηχανής είναι εκείνη που οδηγεί στην εξερεύνηση του διαστήματος.
Εκτός των άλλων ερευνητικών εργασιών που διεξάγει ο άνθρωπος στις διάφορες επιστήμες.
Στην έρευνα του διαστήματος αποδεικνύει την βαθύτερη βούλησή του για ανακάλυψη της πηγής από την οποία προήλθε.
Ξεχύνεται ως εκ τούτου στο αχανές διάστημα αναζητώντας την αρχή του κόσμου.
Το ίδιο κάνει μέσα στα τεράστια εργαστήρια του CERN αναζητώντας την φύση της ύλης,(σωματίδιο Higs) .
Η βαθύτερη αιτία πίσω απ' τα φαινόμενα είναι η τάση επιστροφής στην Πηγή των πάντων.
Ο άνθρωπος σε όλη την διάρκεια της ζωής του ποτέ δεν παύει να αναζητά την ευτυχία.
Δεδομένου ότι η θεμελιώδης δομή του είναι χτισμένη με το υλικό που λέγεται Αγάπη.
Η ανάγκη αυτή είναι συνυφασμένη με την ίδια του την ύπαρξη.
Όλες του οι δραστηριότητες εκεί κατατείνουν.
Αλλά ευτυχία δεν σημαίνει απαραίτητα απόκτηση υλικών αγαθών.
Αυτό είναι τελείως δευτερεύουσα επιδίωξη.
Παρ' όλα αυτά ο άνθρωπος ταυτίζεται με την προσωρινή ευχαρίστηση, που του προσφέρει η υλική πραγματικότητα και παραβλέπει την ουσία.
Η αληθινή ολοκλήρωση και ουσιαστική ευτυχία επέρχεται μόνο με την γνώση του (Εαυτού).
Το Γνώθι σ' Αυτόν γραμμένο στον Ναό του Απόλλωνα στους Δελφούς, αποτελεί την κεντρική ιδέα της Διδασκαλίας του Σωκράτη.
Είναι ο μόνος τρόπος εδραίωσης της πραγματικής ευτυχίας.
(Άνθρωπος και Φύση)
Όταν ο άνθρωπος βρεθεί μόνος σε υψηλό σημείο απέναντι στην έρημη και απέραντη Φύση.
Διαισθητικά τουλάχιστον είναι σαν να βλέπει τον εαυτό του μέσα σε έναν απέραντο καθρέφτη.
Εάν μείνει ήρεμος και αδειάσει από σκέψεις και συναισθήματα, θεωρείται η πλέον κατάλληλη συνθήκη, για να αναγνωρίσει τον εαυτό του.
Είναι η συνθήκη μύησης στην αλήθεια:
Ότι Άνθρωπος και Φύση ταυτίζονται.
Αυτός είναι ένας ισχυρός λόγος, που επεδίωξε, να πετάξει, να δαμάσει την βαρύτητα, να μοιάσει με τα πουλιά, να έχει τον πιο πλατύ ορίζοντα που υπάρχει στην Γη.
Όσοι άνθρωποι ταξιδεύουν με αεροπλάνο και καταφέρουν να ελέγξουν την αίσθηση του φόβου που συνοδεύει την μη επαφή με την μητέρα Γη.
Είναι πιο κοντά στην ιδέα της μύησης στα μυστικά της Φύσης.
Το ίδιο μπορεί να συμβεί αν έχει μάθει την τέχνη του (στοχασμού).
Ο στοχασμός είναι συγκέντρωση της δύναμης του Νου σε ένα ζήτημα.
Όπως η συγκέντρωση- εστίαση φωτεινής δέσμης σε ένα στόχο προκαλεί υπερθέρμανση του στόχου, καύση και εξαΰλωση της ύλης αυτού.
Έτσι και ο στοχασμός προκαλεί καύση- κατανόηση του ζητήματος, που συγκεντρώνεται ο Νους και αλλαγή πεδίου οράσεως του υπό εξέταση ζητήματος και πληρέστερη κατανόηση.
Μια διαφορετική οπτική, ένα βήμα πιο κοντά στην Αλήθεια.
Η βούληση και έρωτας σχετίζονται άμεσα.
Ο Έρωτας είναι ο νόμος της παγκόσμιας έλξης τροποποιημένος κατάλληλα για να ισχύει και στην ζώσα ύλη.
Όταν έχει προηγηθεί η εκδήλωση με την μορφή των αντιθέτων σε κάθε είδος και ύπαρξη μέσα στον κόσμο.
Η πολυμήχανη Φύση δημιούργησε έτσι τον κόσμο.
Ως ένα σύνολο αντιθέτων.
Αλλά επειδή δεν ήταν δυνατό να εξαιρέσει την ζώσα ύλη από την παγκόσμια νομοτέλεια.
Τροποποίησε τον νόμο της Παγκόσμιας Έλξης πάνω στα αντίθετα της ζώσας ύλης εισάγοντας την ιδέα του (Έρωτα).
Ο έρωτας προκαλεί την δύναμη έλξης των αντιθέτων στα ζωντανά όντα.
Η δύναμη αυτή ωθεί τα αντίθετα στην ερωτική ένωση.
Στο αποκορύφωμα της ένωσης έρχεται ο οργασμός.
( Ενότητα=ΈΝΑ)
Αίσθηση απόλυτης γαλήνης συνοδεύει την φάση του οργασμού στα ανθρώπινα όντα στο ζενίθ της ερωτικής πράξης.
Είναι η αίσθηση της άφιξης στον παράδεισο.
Αίσθηση της Ενότητας και οργασμός είναι ΈΝΑ.
Επακόλουθο φυσικό είναι ότι, το θηλυκό στοιχείο του άντρα και το αρσενικό κομμάτι της γυναίκας συντονίζονται μέσα τους και τα άτομα αισθάνονται ολοκληρωμένα.
Επανέρχονται έτσι στην φάση προ της εκδήλωσης, εκεί όπου τα πάντα ήταν ΈΝΑ.
Η έννοια του οργασμού επεκτείνεται και σε άλλες πράξεις.
Λέγεται για παράδειγμα οργασμός εργασίας.
Δηλαδή τα άτομα που διεκπεραιώνουν κάποια συγκεκριμένη εργασία, έχουν εγκαταλείψει το "εγώ" το οποίο έχει αντικατασταθεί από το εμείς.
Καθόσον όλοι δρουν με μοναδικό στόχο το πέρας της εργασίας.
Αυτό είναι η αποθέωση της συνεργασίας.
Οι άνθρωποι ενεργούν σαν ερωτευμένοι με το αντικείμενο της εργασίας.
Η ολοκλήρωση του έργου οδηγεί σε ικανοποίηση αντίστοιχη με την ερωτική.
Να πως σχετίζεται η Βούληση με τον (Έρωτα).
Όλες οι δυνάμεις που ενεργούν στην ζωή του ανθρώπου ανάγονται σε δυο θεμελιώδεις:
Την ερωτική έλξη και τον φόβο του θανάτου.
Αν παρομοιάσουμε τον άνθρωπο με ένα σκύλο, που κάποιος του δείχνει μπροστά ένα λουκάνικο και ένας άλλος πίσω του, τον απειλεί με ένα μαστίγιο.
Αν δε ονομάσουμε το λουκάνικο ερωτική επιθυμία και το μαστίγιο φόβο θανάτου, αναδεικνύονται πιο απλά οι θεμελιώδεις δυνάμεις που κυριαρχούν στην ζωή του ανθρώπου.
Οι δυο αυτές κατηγορίες δυνάμεων καθορίζουν απόλυτα την βούληση του ανθρώπου.
Στην δε αποκλειστικά πνευματική του θεώρηση ο Έρωτας, γίνεται Θείος Έρωτας κατά τον Πλάτωνα.
Και δεν είναι τίποτε άλλο από την Βούληση επιστροφής στην πηγή των πάντων το αναλλοίωτο ΕΊΝΑΙ.
Ο δε (φόβος) θανάτου είναι φανταστικός όπως και κάθε φόβος, διότι αυτό που φοβάται, είναι επίσης ένα ανύπαρκτο φανταστικό "εγώ".
Γενικότερα ο φόβος δεν είναι στοιχείο της αληθινής ουσίας του ανθρώπου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου