(Αρχαία Ολυμπία)
(Ο ολύμπιος Δίας στον ομώνυμο ναό στην Ολυμπία)
Το χρυσελεφάντινο (άγαλμα) του Διός στην Ολυμπία ήταν έργο του γλύπτη Φειδία το 430 π.χ. Το ύψος του αγάλματος ήταν 13 μέτρα από ξύλο με επένδυση χρυσού και πλάκες ελεφαντοστού.
Επί αιώνες ήταν ένα από τα θεάματα στον κόσμο, που ο κάθε θνητός όφειλε να δει και να θαυμάσει.
Η αρχαία Ολυμπία ήταν ο τόπος που εκτελούνταν οι Ολυμπιακοί αγώνες.
Οι πρώτοι αγώνες ετελέσθησαν το 776 π.χ.
Η διοργάνωση εξακολούθησε να ισχύει μέχρι το 393 π.χ.
Οι αγώνες σταμάτησαν όταν κατά την ως άνω χρονολογία. Ο αυτοκράτορας (Θεοδόσιος) απαγόρευσε την διεξαγωγή τους.
Ένας ακόμα "θεόσταλτος" ευεργέτης του χριστιανισμού και καταστροφέας του αληθινού πολιτισμού.
Την θεόσταλτη φύση του ανεγνώρισε η ιστορία και τον απεκάλεσε Μέγα.
Μέγα Χασάπη του ταίριαζε περισσότερο να τον χαρακτηρίσουν για το θεόσταλτο έργο του και να τον περιλάβουν στις μαύρες σελίδες της Ιστορίας.
Στην περίοδο τέλεσης των Ολυμπιακών αγώνων, δια νόμου σταματούσαν όλοι οι πόλεμοι για ένα μήνα.
Ήταν η λεγόμενη ιερή εκεχειρία.
Ο όρος ιερή εκεχειρία αιτιολογείται από το είδος των γεγονότων για τα οποία επεβλήθη.
Οι ολυμπιακοί αγώνες ήταν μια απόδειξη για τον άνθρωπο της θεϊκής του Φύσης, για τον λόγο αυτό έπρεπε, να παραμένει ήρεμος-συμμέτοχος-ειρηνικός μπροστά στα θεϊκά δρώμενα.
Ήταν ένα λουτρό αναγέννησης του εσωτερικού του κόσμου.
Η περίοδος αυτή στην συνέχεια επεκτάθηκε στους τρεις μήνες.
Ένας άλλος Αξιόλογος αγώνας στην Αρχαία Ελλάδα ήταν τα Πύθια,
Τα (Πύθια) ετελούντο, στους Δελφούς, προς
τιμήν του Απόλλωνα.
Στην αρχή
ήταν μόνο ποιητικοί και μουσικοί,
αργότερα έγιναν ιππικοί και γυμνικοί.
Τα έπαθλα
των νικητών ήταν στεφάνια από την
ιερή
δάφνη του Απόλλωνα.
Πρώτα τελούνταν κάθε εννέα χρόνια και
μετέπειτα κάθε πέντε χρόνια.
Μετά απ' αυτά τα ολίγα ιστορικά στοιχεία, μπαίνουμε τώρα στην ουσία των Ολυμπιακών Αγώνων.
Πριν απ'όλα όμως προτάσσω τον Ολυμπιακό ύμνο σε ποίηση Κωστή Παλαμά και μουσική Σπύρου Σαμάρα, που συνέθεσε για τους πρώτους Ολυμπιακούς αγώνες της Αθήνας το έτος 1896.
Στην τελευταία στροφή του ποιητικού λόγου αναδεικνύεται η εσωτερική σημασία των αγώνων.
Κάμποι, βουνά και πέλαγα φέγγουν μαζί σου
Η πνευματική ακτινοβολία δεν κρύβεται από
κανένα εξωτερικό εμπόδιο, αλλά έλκει σαν ένας
ισχυρός μαγνήτης ολόκληρους λαούς.
Αυτό αποδεικνύεται και σήμερα κάθε 4 χρόνια
στην πόλη του κράτους τέλεσης των Ολυμπιακών
Αγώνων, όπου συρρέουν λαοί από όλον τον κόσμο.
Σαν να διαισθάνονται την θεία προέλευση του γεγονότος των Ολυμπιακών Αγώνων.
Τρία είναι τα κίνητρα της συρροής των λαών του κόσμου.
1)Η ενίσχυση και ο θαυμασμός της επιτυχίας των ομοεθνών αθλητών.
2) Το ενδιαφέρον για τις μεγάλες επιτεύξεις στα διάφορα αγωνίσματα των αθλητών του κόσμου.
3)Η κυριότερη όμως ασυνείδητη αιτία είναι θεία λάμψη των Ολυμπιακών αγώνων, που οφείλεται στην προέλευση και την κριμένη αρμονία και αλήθεια τους.
Απαραίτητα κάθε πολίτης της χώρας πρέπει να έχει (εκπαιδευθεί), σύμφωνα με την Πλατωνική θεωρία, στις παρακάτω τρεις περιοχές της γνώσης:
Την Μουσική.- Την Αριθμητική.και Την Γυμναστική.
Η Μουσική:Δημιουργεί τις προϋποθέσεις ευαισθησίας και ήθους για κάθε άνθρωπο.
Καλλιεργεί μ' άλλα λόγια την ψυχή του ανθρώπου, ώστε να πλησιάσει, όσο γίνεται πληρέστερα την θεϊκή του Φύση.
Η Αριθμητική: Είναι εξάσκηση του νου στην ευστροφία επίλυσης προβλημάτων της καθημερινότητας.
Αναδεικνύει την φαντασία μέσω της Γεωμετρίας.
Στοιχείο απαραίτητο στην έρευνα κάθε επιστήμης.
Η Γυμναστική: Διαπλάθει γερά και υγιή σώματα που είναι η κατοικία της ψυχής.
Αυξάνει την αυτοπεποίθηση του ανθρώπου στην αποτελεσματική αντιμετώπιση προβλημάτων της καθημερινότητας και όχι μόνο.
Τον μαθαίνει να αγωνίζεται με τιμιότητα.
Τον διδάσκει το ("ευ αγωνίζεσθαι").
Οι Ολυμπιακοί αγώνες είναι η αποθέωση της ιδέας της Γυμναστικής και της άθλησης σε όλο τον εκπαιδευτικό βίο των νέων.
Οι νέοι Ολυμπιονίκες όλων των εθνικοτήτων αποδεικνύουν ότι έχουν εμποτιστεί από την Ολυμπιακή ιδέα και το "ευ αγωνίζεσθαι".
Είναι φανερός ο αυθορμητισμός και η κατανόηση με την οποία αγκαλιάζονται νικητές και ηττημένοι μετά το πέρας του αγώνα.
Το σπουδαιότερο γεγονός που αναδεικνύεται στους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι η θεϊκή Φύση του ανθρώπου.
Ο άνθρωπος με την θέλησή του καταφέρνει το ακατόρθωτο, αντλώντας δύναμη από το άπειρο θεϊκό απόθεμα δυνάμεων, που του διαθέτει η Φύση, με την οποία είναι ΈΝΑ χωρίς να το γνωρίζει.
Ο Λευτέρης Πετρούνιας χρυσός Ολυμπιονίκης στους κρίκους δήλωσε στην τηλεόραση της ΕΡΤ, ότι θα ήθελε να μιμηθούν το παράδειγμά του όλοι οι σύγχρονοι νέοι.
Να αγαπήσουν τον αθλητισμό και να παρατήσουν όλες τις περιττές ασχολίες στο Facebook και τους υπολογιστές.
Τους οποίους να χρησιμοποιούν με μέτρο, προσθέτω εγώ και όταν είναι αναγκαίο.
Να βγουν με άλλα λόγια από το καβούκι του εγωισμού και να ασχοληθούν με το σοβαρό θέμα της καλλιέργειας του πνεύματος και των ταλέντων που τους προίκισε η Φύση.
Η προτροπή αυτή έδειχνε έναν ολοκληρωμένο άνθρωπο τον Λευτέρη Πετρούνια.
Ο οποίος στην ηλικία των 26 ετών, με μόνο εφόδιο την αγάπη και πίστη στην ιδέα του αθλητισμού, πέτυχε να καταταγεί μεταξύ των ολίγων συνειδητοποιημένων στον κόσμο ολόκληρο.
Κατά την αρχαιοελληνική παράδοση έχει εισέλθει στον χώρο των Αθανάτων.
Ο τζαμαϊκανός Μπολτ δήλωσε ότι αισθάνεται Αθάνατος.
Διότι θα κερδίσει χρυσά μετάλλια στους αγώνες των 200 μ. και στην σκυταλοδρομία 4Χ100.
Πράγματι οι πρώτοι Ολυμπιονίκες στην Αρχαία Ελλάδα χαρακτηρίζονταν (Αθάνατοι).
Αναρωτιέμαι αλήθεια, για ποιόν λόγο ονομάστηκαν Ολυμπιακοί οι αγώνες και γιατί ετελούντο στην Ολυμπία, τόπο ύπαρξης του ναού του Διός.
Οι Έλληνες εκείνης της εποχής είχαν συνειδητοποιήσει την θεϊκή προέλευση του ανθρώπου και τι μπορεί να πετύχει με την θέλησή του.
Γνώριζαν πολύ καλά τα αποτελέσματα της έντονης προσπάθειας και τι δυνάμεις μπορεί, να ανασύρει από το βάθος της ύπαρξης.
Γι' αυτόν τον λόγο ονόμασαν τους αγώνες Ολυμπιακούς και τους διενεργούσαν στην Ολυμπία σημειολογικά κοντά στον ναό του Δία.
Γιατί παρέχουν στον άνθρωπο την ευκαιρία να αποδείξει την θεϊκή του προέλευση με την θέλησή του, να επιτυγχάνει θαύματα απόλυτου έλεγχου του πνεύματος επί της ύλης.
Ο Σπύρος Γιαννιώτης ασημένιος ολυμπιονίκης ανοιχτής θάλασσας ενώ έχει, πετύχει χρόνο για χρυσό μετάλλιο, δεν εδέχθη να υποβληθεί αμφισβήτηση για τον Ολλανδό συναθλητή του.
Είπε ότι, είμαι ευτυχής, που κατέκτησα αυτόν τον τίτλο, μου αρκεί αυτό.
Πλήρης αποδοχή των όρων του "ευ αγωνίζεσθαι".
Και στην περίπτωση του Σπύρου Γιαννιώτη έχουμε ολοκλήρωση της προσωπικότητας μέσω της ενασχόλησης με τον αθλητισμό.
Η θέση της γυναίκας στο αθλητικό πνεύμα και στα γυμναστήρια είναι σήμερα ίση με την θέση του άντρα.
Όπως στην αρχαία (Σπάρτη) η θέση της γυναίκας στην κοινωνική ζωή είχε χαρακτήρα ισότητας με τον άντρα.
Ένα τρίτο χρυσό μετάλλιο δώρισε στην Ελλάδα η Κατερίνα Στεφανίδη.
Αποδεικνύοντας έτσι ότι, η γυναίκα έχει ισάξιο ρόλο και στον αθλητισμό, πέραν του αναμφισβήτητου κοινωνικού και οικογενειακού της ρόλου.
Μια είναι η αλήθεια ότι, η ενασχόληση με τον αθλητισμό, η συνεχής άσκηση χωρίς άλλη σκέψη είναι καθαρός διαλογισμός.
Βλέποντας δε το αποτέλεσμα της εντατικής προπόνησης με απόκτηση κάποιων ακραίων επιτεύξεων, σφίγγει τα δόντια και συνεχίζει τον αγώνα.
Ενισχύεται έτσι η αυτοπεποίθηση του ανθρώπου, στο τι μπορεί να πετύχει με εντατική προπόνηση και συντονισμό σωματικών και ψυχικών κυρίως δυνάμεων.
Το πνεύμα κυριαρχεί επί της ύλης, αυξάνεται η συνειδητότητα, απελευθερώνεται ο αθλητής από περιττές επιθυμίες.
Οι ανάγκες της υλικής φύσης περιορίζονται στο ελάχιστο.
Ο ορίζοντας διευρύνεται απεριόριστα, βλέπεις πιο καθαρά, είσαι κυρίαρχος του σώματος, το ελέγχεις, δεν σε ελέγχει.
Νιώθεις ικανοποιημένος με τα αγαθά που έχεις μόνος σου κατακτήσει, γιατί ξέρεις πολύ καλά ότι αυτή είναι η αξία σου.
Το "εγώ" έχει συρρικνωθεί ντροπιασμένο στην γωνία, την θέση του έχει πάρει το εμείς.
Την δύναμη του αρχαίου πνεύματος των αγώνων για πολλοστή φορά δεν κατάφερε, να αλλοιώσει ο εμπορικός χαρακτήρας, που συνήθως προσδίδουν στην εκδήλωση των Ολυμπιακών Αγώνων τα κράτη του κόσμου. Και όλα αυτά δυστυχώς για το κέρδος και μόνο του χρήματος.
Πρέπει να επηρεάζει η πολίτικο-οικονομική κατάσταση της χώρας τις επιδόσεις των αθλητών στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Αυτό φαίνεται από τον παραπάνω πίνακα επιδόσεων των Ελλήνων αθλητών τις τελευταίες 5 Ολυμπιάδες.
Παρατηρείται ραγδαία πτώση μετά το 2004 και μικρή ανάκαμψη το 2016 στην Ολυμπιάδα του Ρίο.
Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να δοθεί από την πολιτεία μεγαλύτερο ενδιαφέρον στον αθλητισμό.
Αν θέλουμε να αλλάξει η εικόνα της Ελλάδας στους Ολυμπιακούς Αγώνες, που εδώ στην Ελλάδα γεννήθηκαν.
Πρώτοι δε εμείς οι Έλληνες οφείλουμε, να τιμούμε τους αγώνες, επιτυγχάνοντας τις πιο υψηλές επιδώσεις στα τελούμενα αγωνίσματα.
Με κατάλληλα προγράμματα και διάθεση της αντίστοιχης οικονομικής βοήθειας.
Αρχής γενομένης από το Γυμνάσιο - Λύκειο.
Με εκπόνηση νέων προγραμμάτων για συστηματική άθληση των μαθητών σύμφωνα και με το (αρχαίο πνεύμα).
Το βάρος πρέπει να δοθεί στην επιδίωξη μεγάλων επιδόσεων ιδιαίτερα στον στίβο.
Το μάθημα της γυμναστικής πρέπει να αναβαθμισθεί και να αποκτήσει την σπουδαιότητα, που έχουν τα άλλα κύρια μαθήματα.
Ανάλογη βαρύτητα πρέπει να δοθεί και στον επαγγελματικό (αθλητισμό) στίβου.
Πριν απ'όλα όμως προτάσσω τον Ολυμπιακό ύμνο σε ποίηση Κωστή Παλαμά και μουσική Σπύρου Σαμάρα, που συνέθεσε για τους πρώτους Ολυμπιακούς αγώνες της Αθήνας το έτος 1896.
Ο Ολυμπιακός ύμνος κάνει την παρουσία του σε όλες τις Ολυμπιάδες ακόμη και σε τελετές σχετικές με τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Όπως είναι η αφή της Ολυμπιακής φλόγας στην Ολυμπία από τις ακτίνες του Ήλιου.Στην τελευταία στροφή του ποιητικού λόγου αναδεικνύεται η εσωτερική σημασία των αγώνων.
Κάμποι, βουνά και πέλαγα φέγγουν μαζί σου
σαν ένας λευκοπόρφυρος μέγας ναός,
και τρέχει στο ναό εδώ προσκυνητής σου,
Αρχαίο Πνεύμ’ αθάνατο, κάθε λαός.
Αρχαίο Πνεύμ’ αθάνατο, κάθε λαός.
Η πνευματική ακτινοβολία δεν κρύβεται από
κανένα εξωτερικό εμπόδιο, αλλά έλκει σαν ένας
ισχυρός μαγνήτης ολόκληρους λαούς.
Αυτό αποδεικνύεται και σήμερα κάθε 4 χρόνια
στην πόλη του κράτους τέλεσης των Ολυμπιακών
Αγώνων, όπου συρρέουν λαοί από όλον τον κόσμο.
Σαν να διαισθάνονται την θεία προέλευση του γεγονότος των Ολυμπιακών Αγώνων.
Τρία είναι τα κίνητρα της συρροής των λαών του κόσμου.
1)Η ενίσχυση και ο θαυμασμός της επιτυχίας των ομοεθνών αθλητών.
2) Το ενδιαφέρον για τις μεγάλες επιτεύξεις στα διάφορα αγωνίσματα των αθλητών του κόσμου.
3)Η κυριότερη όμως ασυνείδητη αιτία είναι θεία λάμψη των Ολυμπιακών αγώνων, που οφείλεται στην προέλευση και την κριμένη αρμονία και αλήθεια τους.
Απαραίτητα κάθε πολίτης της χώρας πρέπει να έχει (εκπαιδευθεί), σύμφωνα με την Πλατωνική θεωρία, στις παρακάτω τρεις περιοχές της γνώσης:
Την Μουσική.- Την Αριθμητική.και Την Γυμναστική.
Η Μουσική:Δημιουργεί τις προϋποθέσεις ευαισθησίας και ήθους για κάθε άνθρωπο.
Καλλιεργεί μ' άλλα λόγια την ψυχή του ανθρώπου, ώστε να πλησιάσει, όσο γίνεται πληρέστερα την θεϊκή του Φύση.
Η Αριθμητική: Είναι εξάσκηση του νου στην ευστροφία επίλυσης προβλημάτων της καθημερινότητας.
Αναδεικνύει την φαντασία μέσω της Γεωμετρίας.
Στοιχείο απαραίτητο στην έρευνα κάθε επιστήμης.
Η Γυμναστική: Διαπλάθει γερά και υγιή σώματα που είναι η κατοικία της ψυχής.
Αυξάνει την αυτοπεποίθηση του ανθρώπου στην αποτελεσματική αντιμετώπιση προβλημάτων της καθημερινότητας και όχι μόνο.
Τον μαθαίνει να αγωνίζεται με τιμιότητα.
Τον διδάσκει το ("ευ αγωνίζεσθαι").
Οι Ολυμπιακοί αγώνες είναι η αποθέωση της ιδέας της Γυμναστικής και της άθλησης σε όλο τον εκπαιδευτικό βίο των νέων.
Οι νέοι Ολυμπιονίκες όλων των εθνικοτήτων αποδεικνύουν ότι έχουν εμποτιστεί από την Ολυμπιακή ιδέα και το "ευ αγωνίζεσθαι".
Είναι φανερός ο αυθορμητισμός και η κατανόηση με την οποία αγκαλιάζονται νικητές και ηττημένοι μετά το πέρας του αγώνα.
Το σπουδαιότερο γεγονός που αναδεικνύεται στους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι η θεϊκή Φύση του ανθρώπου.
Ο άνθρωπος με την θέλησή του καταφέρνει το ακατόρθωτο, αντλώντας δύναμη από το άπειρο θεϊκό απόθεμα δυνάμεων, που του διαθέτει η Φύση, με την οποία είναι ΈΝΑ χωρίς να το γνωρίζει.
Ο Λευτέρης Πετρούνιας χρυσός Ολυμπιονίκης στους κρίκους δήλωσε στην τηλεόραση της ΕΡΤ, ότι θα ήθελε να μιμηθούν το παράδειγμά του όλοι οι σύγχρονοι νέοι.
Να αγαπήσουν τον αθλητισμό και να παρατήσουν όλες τις περιττές ασχολίες στο Facebook και τους υπολογιστές.
Τους οποίους να χρησιμοποιούν με μέτρο, προσθέτω εγώ και όταν είναι αναγκαίο.
Να βγουν με άλλα λόγια από το καβούκι του εγωισμού και να ασχοληθούν με το σοβαρό θέμα της καλλιέργειας του πνεύματος και των ταλέντων που τους προίκισε η Φύση.
Η προτροπή αυτή έδειχνε έναν ολοκληρωμένο άνθρωπο τον Λευτέρη Πετρούνια.
Ο οποίος στην ηλικία των 26 ετών, με μόνο εφόδιο την αγάπη και πίστη στην ιδέα του αθλητισμού, πέτυχε να καταταγεί μεταξύ των ολίγων συνειδητοποιημένων στον κόσμο ολόκληρο.
Κατά την αρχαιοελληνική παράδοση έχει εισέλθει στον χώρο των Αθανάτων.
Ο τζαμαϊκανός Μπολτ δήλωσε ότι αισθάνεται Αθάνατος.
Διότι θα κερδίσει χρυσά μετάλλια στους αγώνες των 200 μ. και στην σκυταλοδρομία 4Χ100.
Πράγματι οι πρώτοι Ολυμπιονίκες στην Αρχαία Ελλάδα χαρακτηρίζονταν (Αθάνατοι).
Αναρωτιέμαι αλήθεια, για ποιόν λόγο ονομάστηκαν Ολυμπιακοί οι αγώνες και γιατί ετελούντο στην Ολυμπία, τόπο ύπαρξης του ναού του Διός.
Οι Έλληνες εκείνης της εποχής είχαν συνειδητοποιήσει την θεϊκή προέλευση του ανθρώπου και τι μπορεί να πετύχει με την θέλησή του.
Γνώριζαν πολύ καλά τα αποτελέσματα της έντονης προσπάθειας και τι δυνάμεις μπορεί, να ανασύρει από το βάθος της ύπαρξης.
Γι' αυτόν τον λόγο ονόμασαν τους αγώνες Ολυμπιακούς και τους διενεργούσαν στην Ολυμπία σημειολογικά κοντά στον ναό του Δία.
Γιατί παρέχουν στον άνθρωπο την ευκαιρία να αποδείξει την θεϊκή του προέλευση με την θέλησή του, να επιτυγχάνει θαύματα απόλυτου έλεγχου του πνεύματος επί της ύλης.
Ο Σπύρος Γιαννιώτης ασημένιος ολυμπιονίκης ανοιχτής θάλασσας ενώ έχει, πετύχει χρόνο για χρυσό μετάλλιο, δεν εδέχθη να υποβληθεί αμφισβήτηση για τον Ολλανδό συναθλητή του.
Είπε ότι, είμαι ευτυχής, που κατέκτησα αυτόν τον τίτλο, μου αρκεί αυτό.
Πλήρης αποδοχή των όρων του "ευ αγωνίζεσθαι".
Και στην περίπτωση του Σπύρου Γιαννιώτη έχουμε ολοκλήρωση της προσωπικότητας μέσω της ενασχόλησης με τον αθλητισμό.
Η θέση της γυναίκας στο αθλητικό πνεύμα και στα γυμναστήρια είναι σήμερα ίση με την θέση του άντρα.
Όπως στην αρχαία (Σπάρτη) η θέση της γυναίκας στην κοινωνική ζωή είχε χαρακτήρα ισότητας με τον άντρα.
Ένα τρίτο χρυσό μετάλλιο δώρισε στην Ελλάδα η Κατερίνα Στεφανίδη.
Αποδεικνύοντας έτσι ότι, η γυναίκα έχει ισάξιο ρόλο και στον αθλητισμό, πέραν του αναμφισβήτητου κοινωνικού και οικογενειακού της ρόλου.
Μια είναι η αλήθεια ότι, η ενασχόληση με τον αθλητισμό, η συνεχής άσκηση χωρίς άλλη σκέψη είναι καθαρός διαλογισμός.
Βλέποντας δε το αποτέλεσμα της εντατικής προπόνησης με απόκτηση κάποιων ακραίων επιτεύξεων, σφίγγει τα δόντια και συνεχίζει τον αγώνα.
Ενισχύεται έτσι η αυτοπεποίθηση του ανθρώπου, στο τι μπορεί να πετύχει με εντατική προπόνηση και συντονισμό σωματικών και ψυχικών κυρίως δυνάμεων.
Το πνεύμα κυριαρχεί επί της ύλης, αυξάνεται η συνειδητότητα, απελευθερώνεται ο αθλητής από περιττές επιθυμίες.
Οι ανάγκες της υλικής φύσης περιορίζονται στο ελάχιστο.
Ο ορίζοντας διευρύνεται απεριόριστα, βλέπεις πιο καθαρά, είσαι κυρίαρχος του σώματος, το ελέγχεις, δεν σε ελέγχει.
Νιώθεις ικανοποιημένος με τα αγαθά που έχεις μόνος σου κατακτήσει, γιατί ξέρεις πολύ καλά ότι αυτή είναι η αξία σου.
Το "εγώ" έχει συρρικνωθεί ντροπιασμένο στην γωνία, την θέση του έχει πάρει το εμείς.
Την δύναμη του αρχαίου πνεύματος των αγώνων για πολλοστή φορά δεν κατάφερε, να αλλοιώσει ο εμπορικός χαρακτήρας, που συνήθως προσδίδουν στην εκδήλωση των Ολυμπιακών Αγώνων τα κράτη του κόσμου. Και όλα αυτά δυστυχώς για το κέρδος και μόνο του χρήματος.
Πρέπει να επηρεάζει η πολίτικο-οικονομική κατάσταση της χώρας τις επιδόσεις των αθλητών στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
ΕΤΟΣ
|
2000
|
2004
|
2008
|
2012
|
2016
|
Πόλη
ΧΏΡΑ |
Σίδνεϊ
Αυστραλία
|
Αθήνα
Ελλάδα
|
Πεκίνο
Κίνα
|
Λονδίνο
Αγγλία
|
Ριο
Βραζιλία
|
Χρυσά
|
4
|
6
|
3
|
||
Αργυρά
|
6
|
6
|
2
|
1
|
|
Χάλκινα
|
3
|
4
|
2
|
2
|
2
|
Παρατηρείται ραγδαία πτώση μετά το 2004 και μικρή ανάκαμψη το 2016 στην Ολυμπιάδα του Ρίο.
Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να δοθεί από την πολιτεία μεγαλύτερο ενδιαφέρον στον αθλητισμό.
Αν θέλουμε να αλλάξει η εικόνα της Ελλάδας στους Ολυμπιακούς Αγώνες, που εδώ στην Ελλάδα γεννήθηκαν.
Πρώτοι δε εμείς οι Έλληνες οφείλουμε, να τιμούμε τους αγώνες, επιτυγχάνοντας τις πιο υψηλές επιδώσεις στα τελούμενα αγωνίσματα.
Με κατάλληλα προγράμματα και διάθεση της αντίστοιχης οικονομικής βοήθειας.
Αρχής γενομένης από το Γυμνάσιο - Λύκειο.
Με εκπόνηση νέων προγραμμάτων για συστηματική άθληση των μαθητών σύμφωνα και με το (αρχαίο πνεύμα).
Το βάρος πρέπει να δοθεί στην επιδίωξη μεγάλων επιδόσεων ιδιαίτερα στον στίβο.
Το μάθημα της γυμναστικής πρέπει να αναβαθμισθεί και να αποκτήσει την σπουδαιότητα, που έχουν τα άλλα κύρια μαθήματα.
Ανάλογη βαρύτητα πρέπει να δοθεί και στον επαγγελματικό (αθλητισμό) στίβου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου