Αναγνώστες

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

H ΖΩΉ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΒΡΊΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΩΝ ΝΌΜΩΝ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ-Η διδασκαλία και βίωση των φυσικών νόμων, εμπνέει στον άνθρωπο ήθος και πίστη στην τήρηση των νόμων της πολιτείας.


ΣΩΚΡΆΤΗ Σ: Τί τηνικάδε ἀφῖξαι, ὦ Κρίτων; ἢ οὐ πρῲ ἔτι ἐστίν;

Μετάφραση: Γιατί έχεις έρθει τέτοια ώρα, Κρίτων; Μήπως δεν είναι πια πολύ πρωί;

Η σοφία του Σωκράτη δεν του επέτρεψε να δεχθεί την (απόδραση), που του προσέφεραν οι φίλοι του.
Προκειμένου να αποφύγει την ποινή του θανάτου που τον είχε καταδικάσει η πολιτεία.
Η αιτία της καταδίκης ήταν: 
Ότι διέφθειρε με τους λόγους του, τα χρηστά ήθη των νέων. 
Αυτά ως προς την υπόθεση καταδίκης εις θάνατον του φιλόσοφου Σωκράτη από τη Αθηναϊκή Πολιτεία.

Με αφορμή την καταδίκη του Σωκράτη, ο οποίος δίδασκε τους νέους την νομοταγή συμπεριφορά, χρησιμοποιώντας εν πολλοίς  την  δική του ιδιάζουσα μέθοδο της μαιευτικής.
Αναφύεται ένα ανάλογο ερώτημα:
Διδάσκεται η νομοταγής συμπεριφορά των πολιτών, ώστε να συνυπάρχουν αρμονικά εντός της αυτής  πολιτείας? 
Πιστεύω πως Ναι.

Με κατάλληλη προεργασία ήδη από την στοιχειώδη εκπαίδευση, μπορεί να προετοιμάζονται οι άνθρωποι προς αυτήν την κατεύθυνση, με την ακόλουθη μεθοδολογία και στόχο.
Ο στόχος είναι η βίωση των νόμων της Φύσης. 
Η ακολουθητέα μέθοδος προκειμένου να επιτευχθεί αυτός ο στόχος είναι, η όσον το δυνατόν πιο πλήρης αφομοίωση των Φυσικών νόμων. 
Αυτό είναι δυνατόν να επιτευχθεί μόνο μέσω  πειραματικής διδασκαλίας των Φυσικών νόμων.
Το θεωρητικό υπόβαθρο θα φορτωθεί σταδιακά. 
Έτσι οι άνθρωποι μπορεί να ενσωματώσουν τους νόμους της Φύσης.
Από κει και ύστερα μπορεί, να δρουν πλέον μηχανικά, χωρίς καθόλου σκέψη.
Ακριβώς όπως συμβαίνει και με την λειτουργία των Φυσικών νόμων. 

Η πειραματική διδασκαλία των Φυσικών νόμων, από την τρυφερή ηλικία των (7) ετών, συντελεί κυρίως λόγω εμπειρικού εντυπωσιασμού, στην άμεση αφομοίωση των νόμων. 

Στην αρχή μόνο  εντυπωσιακά πειράματα, με όσο το δυνατόν πιο απλοποιημένη θεωρία των νόμων, κάτι σαν παιχνίδι θα έλεγα.
Στην συνέχεια σε μεγαλύτερες τάξεις, σιγά σταδιακά να συνοδεύονται όλο και με πιο λεπτομερή θεωρητική ανάλυση των Νόμων.
Ο νόμος έτσι περνάει κατ' ευθείαν στην συνείδηση του παιδιού και γίνεται ένα με την οντότητά του, εφ' όρου Ζωής.

Η όλη διαδικασία προϋποθέτει διδασκάλους με έμπνευση και Αγάπη για τα παιδιά, που χτίζουν έτσι μια πλέρια ανθρώπινη συνείδηση.

Η βίωση των Φυσικών νόμων,  μ' αυτόν τον τρόπο, εγγίζει εσωτερικά, θρησκευτικά,  θα έλεγα τον πυρήνα της ύπαρξης και έκτοτε αποτελεί αναπόσπαστο μέρος αυτής.

Δηλαδή το παιδί ως ενήλικας, έχει αφομοιώσει πλέον  τον ρόλο, που ασκούν οι Φυσικοί νόμοι στην Ζωή των ανθρώπων.
Η διαπίστωση που προκύπτει, όταν έχει κατανοηθεί ο ρόλος των Φυσικών Νόμων, είναι:

Ζωή δεν υπάρχει χωρίς τους νόμους της Φύσης.
Επομένως:

                 Είναι εκ ταυτότητος ίση
     ΖΩΉ<====>ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ.

                                       

  Η ζωή είναι σαν το ποδήλατο.
   Για να μην χάσεις ισορροπία σου...
     Πρέπει πάντα να κινείσαι προς τα μπρος...
(Αλβέρτος Αϊνστάιν)
Πάνω σ' αυτά τα λόγια του Θείου Αλβέρτου, σαν έμπνευση  μπορεί, να γραφτεί ολόκληρο βιβλίο Ηθικής με ένα νέο όνομα, άγνωστο μέχρι τώρα.
Αυτό το βιβλίο θα μπορούσε να λέγεται : 
"Ηθική των Φυσικών νόμων".

Σαν παράδειγμα ας προσπαθήσουμε να ερευνήσουμε τι θέλει να μας διδάξει ο Θείος Αλβέρτος με τα παραπάνω λόγια.

Υπήρξαν διάφορες προσπάθειες καταξιωμένων φυσικών να ερμηνεύσουν την ισορροπία του ποδηλάτου.
Μια θεωρητική μελέτη που εισηγήθηκε από δυο Γερμανούς Φυσικούς τους Ζόμερφελντ και Κλάιν.
Στηρίχτηκε στο γυροσκοπικό φαινόμενο και έγινε αποδεκτή για περίπου μισόν αιώνα.

Τελικά κατασκευάστηκε ένα πολύπλοκο ποδήλατο χωρίς γυροσκοπικό φαινόμενο και χωρίς (ίχνος).
Αλλά δεν λειτούργησε άμεσα σαν (πειραματικό) μοντέλο.   

Ανεξάρτητα από την απόδειξη η μη της θεωρητικής βάσης  λειτουργίας του ποδηλάτου. 
Με αφετηρία μόνο την εμπειρία του Αϊνστάιν έχουμε ένα πρώτο δίδαγμα Ζωής. 
Άν σταματήσεις να κινείς τις ρόδες του ποδηλάτου με τα υπάρχοντα ποδοστήρια, μοιραία ακολουθεί η πτώση.
Κατ' αναλογίαν, αν σταματήσεις, να έχεις ενδιαφέροντα στην Ζωή, η Ζωή σε εγκαταλείπει.
  
Το ίδιο αποτέλεσμα θα προκύψει, αν εφαρμοσθεί ο κοσμικός (νόμος) των παράλληλων δομών στην Φύση.

Ένα δεύτερο ηθικό δίδαγμα, που προκύπτει από την μελέτη της ισορροπίας του ποδηλάτου, είναι εκείνο, που παρατηρείται κατά την εκμάθηση της ισορροπίας επάνω σε ποδήλατο.
Όταν μαθαίνομε να ισορροπούμε πάνω στο 
 ποδήλατο, στρίβουμε ασυναίσθητα το τιμόνι προς το μέρος, που χάνεται η ισορροπία και κινδυνεύουμε, να πέσουμε. 
Εδώ η Φύση μας λέει καθαρά.
 Προσοχή δώσε βάρος στην βελτίωση της αδύναμης πλευράς του εαυτού σου.

 Η ΖΩΉ ΟΛΌΚΛΗΡΗ  ΒΡΊΣΚΕΤΑΙ  ΣΤΟ             ΕΛΕΟΣ TΩΝ ΦΥΣΙΚΏΝ ΝΌΜΩΝ.

Ο τίτλος της ανάρτησης αναφέρεται σε μια διδασκαλία των φυσικών νόμων, τέτοια ώστε, στα νεαρά άτομα να μην μείνει μια απλή πληροφόρηση, αλλά να βιώσουν όσο γίνεται πληρέστερα τους Φυσικούς νόμους.

Σχετική μ' αυτό το ζήτημα είναι η παρακάτω προσωπική εμπειρία.
Η εμπειρία μου αυτή αναφέρεται στην περίοδο κατά την οποία ο μικρότερος  γιος μου, ήταν μαθητής δημοτικού σχολείου.
Συχνά πυκνά επισκεπτόμουν αυτό το σχολείο, για να παρακολουθώ  και την πρόοδο του μικρού. 
Ο διευθυντής του σχολείου ήταν ένας εγκάρδιος και φιλικός άνθρωπος, είχαμε γίνει και φίλοι!
Στον διάδρομο, που ήταν το γραφείο του Διευθυντού, υπείρχε μια  πόρτα μονίμως κλειστή με την επιγραφή: 
Εργαστήριο Φυσικής.
Η περιέργειά μου με οδήγησε, να ρωτήσω τον φίλο  Διευθυντή, ποία ήταν η σκοπιμότητα αυτού του χώρου.     
Η απάντηση του ήταν, να μου δώσει το κλειδί της αίθουσας, να διαπιστώσω ο ίδιος την σκοπιμότητα.

Αυτό που είδαν τα μάτια όταν μπήκα στον εν λόγω χώρο, μου προκάλεσε χαρά και απογοήτευση συγχρόνως.
 Διότι το περιεχόμενο της αίθουσας ήταν αποθήκη οργάνων εργαστηρίου Φυσικής, μέσα στην σκόνη, παρ' όλο που ήταν φυλαγμένα μέσα σε βιτρίνες.  Η σκόνη είχε συσσωρευτεί, λόγω μη χρήσης αυτών των οργάνων.

Ένοιωσα προδομένος σαν άνθρωπος με γνώση των φυσικών νόμων, γνωρίζοντας τον ρόλο, που ασκεί  το πείραμα, στην βίωση των φυσικών νόμων.




Σκέφτηκα να αξιοποιήσω αυτόν τον εργαστηριακό εξοπλισμό για  μια φορά, έτσι για να διαπιστώσω την αποτελεσματικότητα της εργαστηριακής εμπειρίας, στους μαθητές και δασκάλες του Σχολείου

Αυτό προϋπέθετε βέβαια κάποια προετοιμασία, ως προς την επιλογή και έλεγχο λειτουργίας των οργάνων, ώστε να είναι λειτουργικά κατά την ώρα του μαθήματος.
  Έτσι και έγινε, προηγήθηκε η επιλογή των οργάνων κατόπιν συνεννόησης με τις δασκάλες του σχολείου.
 Όσον αφορά τα θέματα, που είχαν ήδη διδαχθεί τα παιδιά.
 Πληροφορία που θα διευκόλυνε την επιλογή και στήσιμο των κατάλληλων συσκευών, για την λειτουργία των πειραμάτων. 
Ακολούθησε μια εβδομάδα δικής μου εργασίας, για να συγκεντρώσω και να δοκιμάσω τις ασκήσεις, που θεώρησα κατάλληλες για την περίπτωση.

Το αποτέλεσμα στέφθηκε από πλήρη επιτυχία.
Καθ' όσον τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν και έδειξαν φοβερό ενδιαφέρον, με ερωτήσεις εμπέδωσης της θεωρίας κατά την χρήση των οργάνων από τους ίδιους, με την δική μου ασφαλώς εποπτεία και υποδείξεις.

Στο τέλος ως ήταν φυσικό, κάλεσα τα παιδιά να αξιολογήσουν την χρησιμότητα του εργαστηρίου φυσικής, για την βίωση των νόμων της Φύσης, σε σχέση με μια απλή παρουσίαση στον πίνακα.
Προσωπικά δικαιώθηκα απόλυτα και ένοιωσα ικανοποίηση για την δουλειά, που προσέφερα προκειμένου, να δείξω έμπρακτα στα παιδιά και στους εκπαιδευτές την λειτουργία και βίωση των νόμων της Φύσης.  

Εύχομαι ολόψυχα να έχει ήδη αξιοποιηθεί ο υπάρχων εργαστηριακός εξοπλισμός και να έχει εμπλουτισθεί μάλιστα με νέα όργανα από το Υπουργείο Παιδείας. 
Το δε εκπαιδευτικό προσωπικό όχι μόνο του εν λόγω σχολείου αλλά και Πανελλαδικά να έχει ασχοληθεί σοβαρά, με την εργαστηριακή διδασκαλία των νόμων της Φύσης σε όλες τις βαθμίδες της παιδείας.

Από την ώρα, που ανοίγει τα μάτια στο φως της Ζωής, σαν νεογέννητο μωρό ο άνθρωπος.
Μέχρι την ώρα τα κλείνει οριστικά και αμετάκλητα, κατά τον θάνατο του φυσικού σώματος. 
Βρίσκεται αδιάκοπα κάτω από την επήρεια και έλεγχο των Φυσικών νόμων, καθόσον:

α)Το (Φως) που αντικρίζει το νεογέννητο, όταν γεννιέται είναι προϊόν φυσικής διεργασίας μέσα στο σώμα του ίδιου του Ήλιου. 
Η  (πρωτογενής κραυγή) που βγαίνει από το στήθος του νεογέννητου καθώς έρχεται για πρώτη φορά σε επαφή με τον κόσμο.
Αποτελεί την βάση θεραπείας ψυχολογικών ασθενειών του ενήλικα στην μετέπειτα Ζωή του.
Η θεωρητική βάση της μεθόδου είναι επιστροφή στην αγνή ύπαρξη, που βγήκε από την μήτρα, από την οποία γεννήθηκε το ΟΝ.



Το Φως που εκπέμπεται από τον ζωοδότη Ήλιο, οφείλεται σε γιγάντιες  πυρηνικές αντιδράσεις σύντηξης του Υδρογόνου προς ήλιον (Ηe).
Ο Ήλιος είναι εκείνο το ουράνιο σώμα, που αλλάζει συνεχώς σύσταση του σώματός του, προσφέροντας Ζωή στην Γη και στους άλλους πλανήτες.
Γιγάντιο υπόδειγμα θυσίας, ο Ήλιος πεθαίνει συνεχώς  αλλάζοντας σύσταση του σώματός του από (Η) Υδρογόνο,  σε αέριο Ήλιο (He).
Πεθαίνει με άλλα λόγια:
 Προσφέροντας την ίδια στιγμή Ζωή, στους πλανήτες που τον περιβάλουν.
Η αιτία είναι απλή διότι:

Το Φως αποτελεί βασική  προϋπόθεση λειτουργίας των βιοχημικών αντιδράσεων Ζωής. 
Εξίσου σπουδαίο γεγονός είναι και η ευεργετική επίδραση που ασκεί το Φως στην ψυχολογία των έμβιων όντων.
 Το έντονο Φως του Ήλιου διεγείρει την διάθεση του ανθρώπου, για έργα υψηλού ήθους.   

Ένα απλό συμπέρασμα, σύμφωνα και με τον κοσμικό νόμο της (αναλογίας) των δομών.
 Είναι η φωτογράφηση αντικειμένου.
Χωρίς φως η φωτογράφηση είναι αδύνατη. 
Το Φως επομένως είναι η ύψιστη ευλογία της Φύσης, δικαίως ο Γκαίτε αναφώνησε: Mehr Licht, τουτ' έστιν, περισσότερο Φως.  
Αυτό είναι το συμπέρασμα, στο οποίο καταλήγει η εφαρμογή του κοσμικού νόμου αναλογίας των δομών. 

-Η αναμφισβήτητη αξία του Ηλιακού φωτός έγκειται στο ότι: 
Χωρίς φως δεν λειτουργεί η (Φωτοσύνθεση), χωρίς φωτοσύνθεση δε εξαφανίζεται το πράσινο από προσώπου Γης.       

Στην ιστορία της Ανθρωπότητας φαίνεται η αυθόρμητη χωρίς επιστημονικές επιβεβαιώσεις, αλλά αυθεντική (λατρεία) του Ήλιου, σαν κοσμικού ΘΕΟΎ

β) Η πρώτη εισπνοή Οξυγόνου από το νεογέννητο βρέφος πραγματοποιείται με την βοήθεια ενός άλλου Φυσικού νόμου και η βοήθεια συνεχίζεται εφ' όρου Ζωής. 
-Του νόμου ροής αερίου λόγω διαφοράς πίεσης, μεταξύ δυο θέσεων του χώρου.
Η ατμοσφαιρική πίεση ασκεί πίεση 1033gr./cm2
σε κάθε εκατοστό της επιφάνειας της Γης, στο ύψος της επιφάνειας της θαλάσσης, επομένως και στο ανθρώπινο σώμα.
Όταν αδειάσει ο πνεύμονας, με την χρήση του μυικού ιστού του στήθους, η υπάρχουσα ατμοσφαιρική πίεση, ωθεί τον αέρα να εισέλθει στον κενό χώρο των πνευμόνων.

γ) Η είσοδος του Οξυγόνου στους πνεύμονες του ανθρώπου συντελεί στην καύση του άνθρακα που έχει συγκεντρωθεί στους πνεύμονες.
Με την γνωστή εξώθερμη αντίδραση καύσης: 
C+ O2--->CO2 +θερμότητα. 
Ο μηχανισμός που επιβάλει την σταθερότητα της θερμοκρασίας, είναι εγκατεστημένος στον εγκέφαλο του  ανθρώπου και δρα με την φιλοσοφία της (ανάδρασης).

δ) Ο θηλασμός του βρέφους γίνεται πάλι με την βοήθεια του ίδιου Φυσικού νόμου.
Το βρέφος δημιουργεί κενό με το στόμα του στο στήθος της μητέρας και το γάλα εξέρχεται από τις θηλές  του στήθους της μητέρας, προς απορρόφηση  και διατροφή του νεογνού.

ε) Όταν το μωρό αρχίζει να κινείται και να διαμορφώνει το μυικό του σύστημα.
Εδώ πρωταρχικό ρόλο παίζει το πεδίο βαρύτητος με επιτάχυνση g=9,81 gr/cm2. 
Το βάρος των σωμάτων μάζης m δίνεται από την σχέση Β=m.g.
Με άλλα λόγια το μυικό σύστημα του βρέφους και του ενήλικα στην συνέχεια έχει, διαμορφωθεί έτσι ώστε να κινείται και να ισορροπεί, μέσα στο πεδίο βαρύτητας της Γης.

Αλλά και όλη η Ζωή υλοποιείται μέσα στο καθεστώς των Φυσικών Νόμων.
Φυσικοί Νόμοι που άλλοτε δρουν βοηθητικά και  άλλοτε πάλι ανασταλτικά.
Και αιτιολογώ τα ανωτέρω με ορισμένες συνηθισμένες  ενέργειες:

α) Μόλις σηκωθούμε από το κρεβάτι, ενστικτωδώς κατευθυνόμαστε προς την τουαλέτα.
Εκεί επικαλούμεθα την βοήθεια του πεδίου βαρύτητος και αφηνόμαστε στην δράση του.
Προς αποβολή των περιττών υλικών, που προέκυψαν κατά την αφομοίωση των τροφών που απολαύσαμε.
Για σκεφθείτε αν δεν υπήρχε η βαρύτης, θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε την λειτουργικότητα της τουαλέτας?
Συμπέρασμα γενικό: Όλες οι τουαλέτες πανταχού επί της Γης, έχουν φυσικό κινητήρα, το πεδίο βαρύτητος της Γης.

Μετά την τουαλέτα κατευθυνόμαστε στον νιπτήρα που υπάρχει μέσα στον ίδιο χώρο. 
Ανοίγουμε την βρύση και ω! του θαύματος, το νερό δεν έρχεται στα μούτρα μας, αλλά πειθήνιο στην δύναμη της βαρύτητας, ρέει προς την αποχέτευση και μας διευκολύνει, στο πλύσιμο χεριών και προσώπου.

β) Ετοιμασία και λήψη πρωινού.
Ανάβουμε την μηχανή του γαλλικού καφέ.
Εδώ τον λόγο έχει ο ηλεκτρισμός
Η τεχνολογία εφαρμόζοντας τις αρχές της Φυσικής κατάφερε να παράξει στο εργοστάσιο το ηλεκτρικό ρεύμα, να το μεταφέρει με ενσύρματο δίκτυο μέχρι το σπίτι μου.
Τέλος συνδέοντας την καφετιέρα στην πρίζα φτιάχνω ζεστό γαλλικό καφέ. 
Εκμεταλλευόμενος την θερμότητα που παράγουν οι συγκρούσεις των ηλεκτρονίων του ρεύματος.
Με τα άτομα του κρυσταλλικού πλέγματος στην  αντίσταση της καφετιέρας, μεταδίδοντας τους ενέργεια υπό μορφή θερμότητας.
Δηλαδή πάλι αυτή η Φυσική με τους νόμους της δεν λέει να με εγκαταλείψει.

γ)Συνεχίζω να ετοιμάζω το πρωινό μου.
Βάζω  βούτυρο και μέλι σε μια φέτα ψωμί.
Η συγκράτηση οποιουδήποτε επιστρώματος επάνω στο ψωμί, είναι θέμα δυνάμεων συνοχής. 
Οι Φυσικοί νόμοι και εδώ παρόντες.
Το δε μέλι προστίθεται με το ειδικό δοχείο, που ρέει ακολουθώντας την διεύθυνση των γραμμών του πεδίου βαρύτητας.
Ευχαριστούμεν σε ω! πεδίο βαρύτητας, που ακόμα και το πρωινό μας φροντίζεις! 
  
δ)Έτοιμος για την εργασία που είναι εν γένει εκτός σπιτιού, μπαίνω στο ασανσέρ, άλλο μηχάνημα βασισμένο στους νόμους της Φύσης, ως προς την κατασκευή και λειτουργία του.
Οι μηχανισμοί συρματόσχοινα τροχαλίες, είναι όλα εφαρμογές αρχών  της Φυσικής.
Το δε (μοτέρ), που κινεί την καμπίνα του ασανσέρ  λειτουργεί με ηλεκτρομαγνητισμό και μόνο.
Η λειτουργία του βασίζεται ως προς την παραμικρή λεπτομέρεια, που αλλού? 
Μα σίγουρα στους Φυσικούς Νόμους!  

ε) Για την μετακίνηση στους χώρους δουλειάς στα μεγάλα αστικά κέντρα οι  άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς (ΜΜΜ). 
Αν ρωτήσεις τυχαία κάποιους απ'  αυτούς τους ανθρώπους,  την εξής απλή ερώτηση:

Τι ρόλο παίζουν οι Φυσικοί Νόμοι στην μεταφορά σας στους χώρους εργασίας?
Η πιο σίγουρη απάντηση θα ήταν: 

Άσε μας άνθρωπε μου μ' αυτά, θα ασχολούμεθα τώρα.
Ασυναίσθητα θεωρούν δεδομένη την παρουσία της Φύσης ως αιτία Ζωής και από συνήθεια απλά την  προσπερνούν.
Μόνο αν τους λείψουν ως μέσα, μπορεί να τους απασχολήσουν οι αιτίες απουσίας τους. 

Να μην τα πολυλογώ αντιλαμβάνεται κανείς άνετα ότι:
Όλες οι δραστηριότητες της ζωής μας, από την ώρα που, θα σηκωθούμε από το κρεβάτι, μέχρι να ξαναπέσουμε σ'αυτό, γίνονται υπό την επήρεια Φυσικών νόμων.
Άσε που και οι ώρες του ύπνου μας γίνονται κάτω από την αυστηρή εποπτεία μηχανισμών του (εγκεφάλου) με βάση τους Φυσικούς Νόμους.

Οι συνήθειες της Ζωής,  έχουν διαμορφωθεί κατά τέτοιο τρόπο, ώστε οι νόμοι της Φύσης να καθίστανται αρωγοί σε όλες ανεξαιρέτως τις δραστηριότητες της ζωής μας.
Με αποτέλεσμα να  θεωρούμε τους Φυσικούς νόμους δεδομένους και να προσπερνούμε τον ρόλο, που παίζουν στην Ζωή μας. 
Ποιος θα κάτσει να σκεφθεί ότι, η ίδια η αναπνοή, που μας κρατάει στην ζωή, οφείλεται στην λειτουργία ενός Φυσικού νόμου.  
Απλώς αναπνέουμε...και συνεχίζουμε να Ζούμε. 

Υπάρχει τέλος μια συμπεριφορά της Φύσης ανερμήνευτη για τον πολύ κόσμο.
Και είναι οι περιπτώσεις φυσικών καταστροφών από σεισμούς ή έκρηξη Ηφαιστίων.  
Μπορεί να είναι κι αυτές αποτέλεσμα λειτουργίας κάποιου Φυσικού (νόμου) 
Ο οποίος δρα συσσωρευτικά και όταν έρθει η στιγμή πληρότητος των συνθηκών, απλώς εκδηλώνεται.
Ένας τέτοιος μηχανισμός που λέγεται στην Σεισμολογία συσσώρευση ελαστικών τάσεων είναι ένας μηχανισμός παραγωγής των (τεκτονικών) σεισμών.

Τέλος θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ένα είδος επανεκκίνησης λειτουργίας της Φύσης, προς βελτίωση της λειτουργίας της ανθρωπότητας.
(Φυά άπαν κράτιστον, πανίσχυρη η Σοφία της Φύσεως, Πίνδαρος) 

Εκτός εάν η εξέλιξη της επιστήμης, έχει προβλέψει ειδικό μηχανισμό ειδοποίησης των ανθρώπων, για την επερχόμενη καταστροφή.     
Η Φυσική σε συνεργασία με την τεχνολογία έχει και εδώ τον κύριο λόγο. 

Υπάρχει τέλος ένας γενικός νόμος, που διέπει ένα σύνολο φυσικών λειτουργιών, πρόκειται για τον:
Θερμοδυναμικό νόμο της Εντροπίας.
Ο νόμος αυτός έχει δυο εφαρμογές που σχετίζονται άμεσα με την Ζωή.
-Αρνητική Εντροπία, που εφαρμόζεται, όταν δημιουργείται η Ζωή και συνεπάγεται δημιουργία τάξεως στις δομές Ζωής.
Είναι τότε, που ο συγκεκριμένος νόμος συντελεί, στο να δημιουργούνται οι μορφές, με υλικά ευρισκόμενα σε τυχαίες θέσεις στο περιβάλλον και:
-Θετική Εντροπία, που ρυθμίζει την αποσύνθεση και σκόρπισμα των υλικών στο περιβάλλον από το οποίο προήλθαν στην φάση της Δημιουργίας.
Με άλλα λόγια: 
Αρνητική Εντροπία = Ζωή, δημιουργία δομών και μορφών Ζωής, τάξη, αρμονία, ομορφιά.
Θετική Εντροπία = Θάνατος και αποσύνθεση των υλικών δομών, αταξία, χάος.


Η ανθρώπινη φύση λειτουργεί ανθρωποκεντρικά.
Δηλαδή στα οικιακά ζώα μας αποδίδουμε ανθρώπινες ιδιότητες, σε φυσικά φαινόμενα επίσης. 
Ο κεραυνός για παράδειγμα στην αρχαιότητα εκπροσωπείτε από τον πατέρα των Θεών Δία, η δύναμη της θάλασσας από τον Ποσειδώνα.
Στο πάνθεο του Ολύμπου όλοι οι Θεοί εκπροσωπούσαν Φυσικές δυνάμεις ή ηθικές αξίες.
  
Αυτά όμως είναι συναισθηματισμοί λόγω άγνοιας της Φυσικής πραγματικότητας.
Ας σταματήσουμε επιτέλους να θεωρούμε τον Θεό με ανθρώπινο πρόσωπο και μάλιστα να τον λατρεύουμε σαν τέτοιο.
Από όσα εξετέθησαν στα ανωτέρω θεωρώ ότι δεν πρέπει να μένει καμιά αμφιβολία  πλέον ότι:
Θεός δεν είναι τίποτε άλλο εκτός από την απρόσωπη νομοτέλεια της Φύσης.

Ένα και Κύριο είναι  το συμπέρασμα από την δράση των Φυσικών νόμων στην Ζωή των ανθρώπων:
Οι φυσικοί νόμοι όχι μόνο είναι απαραίτητοι στην δημιουργία και διατήρηση της Ζωής.

Αλλά η παρουσία τους μας διδάσκει ενδόμυχα επίσης τρόπους συμπεριφοράς προς τους άλλους ανθρώπους μέσα στην κοινωνία, που ζούμε.
Το κέρδος μας αν ακολουθήσουμε το πνεύμα των Φυσικών νόμων θα είναι ανυπολόγιστο.
Διότι ακολουθώντας την νομοτέλεια της Φύσης, είναι δεδομένο ότι:
Βαδίζουμε με σίγουρα βήματα μέσα σε μια αρμονική κοινωνία, προς τον κύριο σκοπό της Ζωής, που είναι η Αυτογνωσία.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου