Αναγνώστες

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

ΌΡΑΜΑ για μια αυθεντική φυσιολογική Παγκοσμιοποίηση.

ΌΡΑΜΑ.
Για μια Αυθεντική Παγκοσμιοποίηση.

Είναι δυνατόν  να επιτευχθεί μια αληθινή Φυσιολογική παγκοσμιοποίηση, που θα αναπτυχθεί ομαλά και θα είναι η αληθινή ευτυχία για όλη την ανθρωπότητα.

Σ΄αυτή την νέα κατάσταση η διακίνηση ανθρώπων, ιδεών και εμπορευμάτων μεταξύ των χωρών που μετέχουν στην νέα Παγκοσμιοποίηση θα είναι τελείως ελεύθερη.

Θα υπάρχει κοινό νόμισμα για ολόκληρο τον πλανήτη.
Ενδέχεται να αναπτυχθεί και κοινή γλώσσα επικοινωνίας.

Σ' αυτή την περίπτωση προτείνεται η (Ελληνική) γλώσσα, ως πιο πλούσια σε λήμματα και πλήθος άλλα χαρίσματα.
Κατάλληλη για εμπορικές διαπραγματεύσεις, ανταλλαγή επιστημονικών δεδομένων και πάσης φύσεως επικοινωνία, που περιλαμβάνει βαθιές υπαρξιακές έννοιες και σημασίες.
Είναι η μόνη γλώσσα στο κόσμο που το σημαινόμενο και το σημαίνον (σχετίζονται) άμεσα μέσω της γλώσσας.
Όταν μιλάς δεν εκ φέρεις ήχους που εκπροσωπούν αντικείμενα ή έννοιες μόνο, αλλά τις εμφανίζεις υλοποιώντας τες επίσης με τον έναρθρο λόγο.

Ο φιλόσοφος (Αντισθένης) είχε πει: 
Αρχή μεν Σοφίας εστί ονομάτων επίσκεψης. 
Αναφερόταν βέβαια στην Ελληνική γλώσσα.
Διότι:
Η Ελληνική γλώσσα είναι γλώσσα Θεών και ως τέτοια μπορεί να προσεγγίσει ακόμη και την Σοφία.

Πως είναι δυνατόν να αγνοήσεις μια τέτοια ζωντανή γλώσσα, όταν οραματίζεσαι μια αυθεντική Παγκοσμιοποίηση

Η ελευθερία, η δικαιοσύνη και η σοφία θα είναι οι τρεις πυλώνες της κοινωνικής ζωής στο καθεστώς της νέας αυθεντικής Παγκοσμιοποίησης.

Τα κράτη μέλη θα διατηρήσουν τον προσωπικό τους χαρακτήρα την ιστορία και την διαφορετικότητα τους.
Την οποία διαφορετικότητα σέβονται τα υπόλοιπα μέλη της Παγκοσμιοποίησης.
Έτσι αποφεύγεται η πλήρης ισοπέδωση.

Δεδομένου ότι διατηρείται μια ειδοποιός διαφορά μεταξύ των κρατών, η οποία συντελεί στην περαιτέρω διακίνηση της πάσης φύσεως πληροφορίας. (Ροή ενέργειας) 

Αλλιώτικα το σύστημα παραμένει νεκρό. 

Η Συνειδητοποίηση της  Φυσικής Νομοτέλειας θα είναι το κυρίαρχο στοιχείο της αφύπνισης των ανθρώπων από τον κόσμο της ύλης. 

Η Παιδεία σε μια τελείως διαφορετική  βάση θα παίξει καίριο ρόλο στην αφύπνιση του ανθρώπου απο την παιδική ακόμη ηλικία.

Η δομή της παιδείας  στρέφεται προς τρεις κατευθύνσεις.

                     ΠΡΏΤΗ ΚΑΤΕΎΘΥΝΣΗ  
Θα έχει στόχο την αφομοίωση των κυριότερων Φυσικών Νόμων από την παιδική ηλικία.
Οι γονείς προσπαθούν με απλά λόγια να υποψιάσουν τα παιδιά ότι υπάρχουν Φυσικές δυνάμεις που δρουν πίσω απ' τα φαινόμενα.
Για παράδειγμα σε μια καταιγίδα διαμορφώνονται τέτοιες ακραίες καταστάσεις, που ο απλός άνθρωπος αισθάνεται ανήμπορος μπροστά στην δύναμη των στοιχείων της Φύσης.
Αργότερα στο σχολείο η συστηματική εκπαίδευση θα δείξει στα παιδιά τις αρχές της Φυσικής.
Με πειράματα και όχι στον πίνακα, από ειδικά εκπαιδευμένους δασκάλους.  
Εντυπωσιακά πειράματα υπάρχουν σε όλη την Φυσική αλλά τα πειράματα του ηλεκτρισμού εγγίζουν την μαγεία.

Οι Φυσικοί εκτελούσαν πειράματα ηλεκτρισμού με υψηλές τάσεις και εντυπωσίαζαν, ως μάγοι τους θιασώτες  των σαλονιών κάποιας εποχής.
Ο εντυπωσιασμός οφείλεται συνήθως στην προκαλούμενη  έκπληξη του τεχνητού κεραυνού, που συνοδεύει τέτοια πειράματα. 

Η διάσπαση του αέρα παράγεται από ειδικές διατάξεις: 
Οι Μηχανές Wimshurst, και Van de Graf, είναι διατάξεις, που οι τάσεις μεταξύ των ηλεκτροδίων μπορεί, να ξεπεράσει την (τάση) διάσπασης του αέρα σαν διηλεκτρικού.
Η ένταση πεδίου διάσπασης του αέρα είναι Υπό Κ.Σ πίεσης και θερμοκρασίας, Ε=25KV/cm.

Στα βίντεο που ακολουθούν:
Φαίνεται πως, τα παιδιά συνειδητοποιούν τα φυσικά φαινόμενα,  συμμετέχοντας στην πειραματική διαδικασία, θεωρώντας την σαν παιχνίδι.
Αν θέλετε να δείτε πως διδάσκουν οι Φυσικοί το μάθημα των υψηλών τάσεων μέσα στο εργαστήριο χωρίς πίνακα και κιμωλίες. Κατευθείαν σε άμεση επαφή με το φαινόμενο.
Επιλέξετε ένα βίντεο, όποιο θέλετε, από αυτά που εμφανίζονται στο τέλος κάθε προβολής και θα απολαύσετε διδασκαλία!

Αυτό συντελεί στην πλήρη και  ανόθευτη εμπέδωση από τους νεαρούς μαθητές.
Του νόμου που δρα πίσω από το φαινόμενο.


 (Μηχανή Wimshurst)
       
                                    (Μηχανή Vav De Graf)
Οι ηλεκτρικές εκκενώσεις στην ατμόσφαιρα εντυπωσίαζαν πάντα τον άνθρωπο.
Δεν δίστασαν γι' αυτό οι Αρχαίοι Έλληνες  να αποδώσουν στο φαινόμενο του κεραυνού θεϊκές διαστάσεις την εποχή του δωδεκάθεου.
Ο Δίας ήταν ο Θεός που μπορούσε να ελέγξει τους κεραυνούς.

Η θρησκεία του Δωδεκάθεου είχε τουλάχιστον άμεση σχέση με τις φυσικές δυνάμεις. 

Αργότερα στην μέση παιδεία θα συνεχισθεί πειραματικά ο βομβαρδισμός με τους νόμους της Φύσης, μέχρι του βαθμού της συνειδητοποίησης:


Του Γνώθι σ'Αυτόν.
Δηλαδή:
Την Αποκάλυψη της πραγματικής  Φύσης του Ανθρώπου, κατ'ευθείαν μέσα  από την συνείδηση του Κόσμου μέσω των αισθήσεων.  
Αν έτσι αποκαλυφθεί η απόλυτη εξάρτησή Του από την Φυσική νομοτέλεια, θα είναι σαν να δηλώνεται η γονική Του προέλευση στο ληξιαρχείο. 

Αυτό ισοδυναμεί με Θεία Γνώση ή άνωθεν γέννηση. 

Διότι Άνθρωπος συνηδητοποιεί Αυτοπροσώπως ότι είναι η ίδια η νοήμων Φύση. 

Ότι βλέπω και ότι φτάνει στην συνείδησή ΜΟΥ μέσω των αισθήσεων ΜΟΥ είμαι ΕΓΏ η ΦΎΣΗ.
Μοναδικό υποκείμενο σε όλη την Δημιουργία.

Δεν χρειάζεται άλλο ορισμό το ΑΠΌΛΥΤΟ ΥΠΟΚΕΊΜΕΝΟ γιατί δεν υπάρχει άλλο μέσα στην εκδήλωση, να συγκριθεί μαζί Του.
Κάθε "εγώ"πέραν Τούτου είναι απλά πλάσμα της φαντασίας, ένα παράσιτο που προκαλείται από μια  ταύτιση με ένα ανύπαρκτο  και προϊόν φαντασίας κτητικό "εγώ"

Το αληθινό, το απόλυτο  ΕΓΏ μέσω του ανθρώπου, με το οποίο η ΦΎΣΗ είναι πάντοτε Παρούσα, δημιουργεί το φαινόμενο του Κόσμου. 
Διότι χωρίς Αυτό το ΕΓΏ ο (Κόσμος) εξαφανίζεται. 

Η Φύση έρχεται σε επαφή με το δημιούργημά της τον κόσμο, μέσα από τις αισθήσεις του Ανθρώπου, με την μεσολάβηση του τελειότερου κατασκευάσματος της Φύσης, του ανθρώπινου (Εγκέφαλου).

Ο Εγκέφαλος είναι το όργανο εκείνο που κατασκευάζει πρωτογενώς το υποκείμενο ΕΓΏ μόλις βρεθεί, μέσω των αισθήσεων απέναντι στον Κόσμο. 

Το ξύπνημα του ανθρώπου με την συνειδητοποίηση της αληθινής του Φύσης, κλίνει έναν  κύκλο Δημιουργίας.
Απομένει ένας επόμενος κύκλος που δημιουργείται μέσα από την ποικιλία του "γίγνεσθαι"στον ήδη εκ δηλωθέντα κόσμο.
Ο άνθρωπος δηλαδή ανακαλύπτει τους νόμους της Φύσης που ελέγχουν και την ζωή Του την ίδια.
Σε μια δεύτερη φάση χρησιμοποιεί την ισχύ αυτών των νόμων και δημιουργεί διατάξεις που διευκολύνουν την ζωή του. 

Έτσι ο Ζωντανός Άνθρωπος Φύση δεν χάνει ποτέ το ενδιαφέρον του για Ζωή και Δημιουργία.
Η μελέτη και έρευνα των νέων φαινομένων μέσα στα εργαστήρια και η εν συνεχεία Φιλοσοφική θεώρηση της εργασίας είναι πεδίο δράσης λαμπρό και ελκυστικό.
Αυτός ο τρόπος Ζωής και Ύπαρξης οδηγεί με την εξέλιξη σε άλλα επίπεδα, των οποίων το είδος παραμένει άγνωστο.

Η πρώτη αφύπνιση είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο ο Άνθρωπος συνειδητοποιεί για πρώτη φορά, ότι έχει θεϊκή προέλευση και αποστολή.

Αυτό θα αλλάξει ριζικά και την κοινωνική του συμπεριφορά.
Διότι θα βλέπει τους άλλους Ανθρώπους πλέον σαν ομοίους του και συνεργάτες κάτω από τον γενικό νόμο της Ενότητας των Πάντων.

Θα μπορεί να συνεργαστεί πλέον αρμονικά  με τους άλλους Ανθρώπους για την ποιοτική εξέλιξη ολόκληρης της Ανθρωπότητας σε άλλα επίπεδα ύπαρξης. 

                  ΔΕΎΤΕΡΗ ΚΑΤΕΎΘΥΝΣΗ
Θα φροντίσει την υγεία του  ανθρώπινου σώματος, που είναι η κατοικία της Θεϊκής Του Φύσης.
Η Αρχαία Ελλάδα έχει θεσπίσει πρότυπα προς αυτήν την κατεύθυνση.
Στα Γυμναστήρια των σχολείων οι νέοι ασκούνταν με το ευγενές φρόνημα του ευ αγωνίζεσθαι. 
Το οποίο είναι και  κεντρική ιδέα των Ολυμπιακών Αγώνων.

Ο (Ολυμπιακόςύμνος Του Κωστή Παλαμά γεμίζει φως τα στάδια των αγώνων ξεσηκώνοντας τις καρδιές και τα σώματα των αθλητών στο ευ αγωνίζεσθαι. 
Οι πιο αγνές φιλίες αναπτύσσονται σε περιβάλλον Ολυμπιακών Αγώνων.
Αυτό μας λέει το ζευγάρι Σάρα Βράιτμαν Ζοζέ Καρέρας στο Βίντεο με τίτλο "Φίλοι για Πάντα".




              ΤΡΊΤΗ ΚΑΤΕΎΘΥΝΣΗ
Η Πανεπιστημιακή παιδεία θα αποθεώσει τον Άνθρωπο καθ' όσον αυτή θα τον διδάξει τις (αρετές).
Στην Πανεπιστημιακή βαθμίδα στην σημερινή μορφή παιδείας αγνοείται τελείως η ηθική υπόσταση  των φοιτητών, αυριανών επαγγελματιών και διαμορφωτών της κοινωνίας. 
Το βάρος έχει μετατεθεί στην απόκτηση γνώσεων για τα διάφορα επαγγέλματα.
Έτσι παράγονται γιατροί, μηχανικοί, δάσκαλοι, δικηγόροι και άλλα επαγγέλματα με καθαρές μηχανικές γνώσεις, χωρίς να σχετίζονται με την ανθρώπινη Φύση και ηθική.  
Αυτοί οι επαγγελματίες κατά την λειτουργία τους μέσα στην κοινωνία, σε μεγάλο ποσοστό αποτυγχάνουν.
Ακριβώς διότι αγνοούν τον παράγοντα Άνθρωπο.

Πως είναι δυνατόν να αποκτήσει την αναγκαία οικειότητα ο Δάσκαλος με τα παιδιά, αν δε διαθέτει την απαραίτητη διδασκαλική (Αγάπη).
Που θα λειτουργεί  σαν εφαλτήριο για την εδραίωση επαρκούς επικοινωνίας μεταξύ μαθητών και διδασκάλου.
    
Άκρως απαραίτητη μεταρρύθμιση της Πανεπιστημιακής παιδείας με κέντρο βαρύτητας το ήθος του επαγγέλματος.

Κατά τον  (Αριστοτέλη) οι αρετές διδάσκονται, δεν είναι έμφυτες. 
Η πρακτική, εργαστηριακή και ερευνητική εργασία εδώ έχει τον κύριο λόγο σε μια σωστή ολοκληρωμένη  σε ηθικές βάσεις παιδεία.

Αυτή θα είναι η Παιδεία στην οποία θα στηριχθεί η αφύπνιση του ανθρώπου από τον ύπνο της υλικής πραγματικότητας, στον χώρο της ύπαρξης του παρόντος.  

Ο χώρος του παρόντος είναι ο μόνος πραγματικά συνειδητός χώρος και η μόνη Φυσική Πραγματικότητα. 

Σ' αυτή την Φυσική Πραγματικότητα μπορεί να  υπερνικηθεί από τον αληθινό συνειδητό Άνθρωπο ο Φόβος το Θανάτου, τον οποίο έχει χωνέψει βιωματικά πλέον  ότι είναι τελείως φυσιολογικός.

Ο Άνθρωπος ζει ελεύθερος από πάθη και φόβους δρα προς την κατεύθυνση της αναγκαιότητας και μόνο.
Με κύριο γνώμονα  την Θέληση Του,
Έχει αποκτήσει με άλλα λόγια τις  ιδιότητες που ταιριάζουν σε έναν αληθινό Δημιουργό.

Αυτήν θεωρώ αυθεντική Παγκοσμιοποίηση, κατάσταση αβίαστης ανάπτυξης των Θεικών ιδιοτήτων του Ανθρώπου.

Αυτό πρέπει να είναι και το Θείο Σχέδιο του ΌΝΤΟΣ